شناسهٔ خبر: 67795555 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مهاجم مورد علاقه پرسپولیسی‌ها در الشباب

عبدالرزاق حمدالله که بارها نامش پیرامون حضور در لیگ ایران مطرح شده بود، به الشباب پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الشباب عربستان رسماً اعلام کرد که در نقل‌وانتقالات تابستانی با عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی، که از الاتحاد جدا شده، قرارداد بسته است.

باشگاه الشباب با انتشار ویدیویی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی "ایکس" از این قرارداد خبر داد و نوشت: "شیر جدید در تیم بزرگ پایتخت".

پس از بازی برای النصر و الاتحاد، حالا تیم الشباب، سومین ایستگاه این ستاره مراکشی در فوتبال عربستان است. حمدالله امیدوار است که مسیر خود را در عربستان ادامه دهد تا به بهترین گلزن تاریخ لیگ سعودی تبدیل شود.

2057184

حمدالله با 127 گل، در رده دوم فهرست بهترین گلزنان لیگ عربستان قرار دارد. عمر السومة مهاجم سابق الاهلی با 144 گل بهترین گلزن تاریخ لیگ است.

این مهاجم مراکشی در ژانویه 2022 به الاتحاد پیوست و موفق شد نمایش‌های درخشانی ارائه دهد و به ستاره اول تیم تبدیل شود. با وجود حضور کریم بنزما، اما حمدالله توانست بهترین گلزن تیم شود.

حمدالله با الاتحاد در 87 بازی در مسابقات مختلف داخلی و قاره‌ای و همچنین در جام عربی شرکت کرد و در این مدت 68 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد. این مهاجم باتجربه مراکشی موفق شد الاتحاد را پس از چهارده سال به قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان برساند.

دلیل جدایی حمدالله از الاتحاد، اتکا به بنزما به عنوان مهاجم اصلی در فصل آینده است. گفته می‌شود که ستاره فرانسوی، خواستار کنار گذاشته شدن حمدالله بوده است.

2057185

نظر شما