شناسهٔ خبر: 67795470 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

این ستاره می‌خواهد برود: پی‌اس‌جی نشد، عربستان!

ویکتور اوسیمن مصمم است که هر طور شده ناپولی را در این تابستان ترک کند و به باشگاهی دیگر منتقل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی اوسیمن از ناپولی از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تا به حال به صورت جدی مطرح بود و گفته می‌شد که مدیران پاری سن ژرمن قصد دارند او را به عنوان جایگزین کیلیان امباپه که به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال مادرید شد به خدمت بگیرند.

این بازیکن پیش از این هم اعلام کرد بود که تصمیمی برای ادامه بازی در ناپولی ندارد و می‌خواهد حضور در لیگ دیگری را تجربه کند اما سخت‌گیری خاص رئیس باشگاه ناپولی باعث شده است که مدیران پی اس جی کم کم از جذب او منصرف شوند و این به هیچ وجه به مذاق این بازیکن خوش نخواهد آمد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده است که اولویت اصلی این ستاره نیجریه‌ای این است که هر طور شده در همین تابستان ناپولی را ترک کند. او به خوبی از توقف مذاکرات پاری سن ژرمن با این باشگاه مطلع است و به همین دلیل شاید گزینه‌های دیگری را برای جدایی از ناپولی در نظر بگیرد.

چند باشگاه عربستانی به صورت جدی پیشنهادهایی را به مدیر برنامه اوسیمن ارائه کرده بودند و حالا رومانو می‌گوید که او احتمالاً پیشنهادهای دریافتی از عربستان را مورد بررسی قرار خواهد داد. این در حالی است که رسانه‌های انگلیسی از علاقه چلسی و آرسنال به جذب او خبر داده‌اند.

نظر شما