شناسهٔ خبر: 67795319 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: لیزنا | لینک خبر

نشان سرو به رئیس ایرانداک اهدا شد

مهسا فردحسینی / ایرانداک

دکتر محمد حسن‌زاده، رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به عنوان یکی از رؤسای برگزیده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری سال ۱۴۰۲ انتخاب و نشان سرو علوم، تحقیقات، و فناوری را دریافت کرد.

صاحب‌خبر -
نشان سرو به رئیس ایرانداک اهدا شد

به گزارش لیزنا، همزمان با برگزاری اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، دکتر محمد حسن‌زاده، به‌ عنوان یکی از روسای برگزیده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور انتخاب و نشان سرو علوم، تحقیقات و فناوری را از دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات، و فناوری دریافت کرد.

اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری کشور، دوشنبه یکم مرداد ماه ۱۴۰۳، با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار و همزمان با این اجلاس، دومین دوره اعطای نشان سرو نیز برگزار شد.

نشان سرو در ارزیابی عملکرد مدیران آموزش‌عالی دارای محورهای ۱۰گانه در دسته‌بندی‌های «مدیریت نوآورانه»، «مدیریت منابع و بهره‌وری»، «مدیریت ارزشی و فرهنگی»، «مرجعیت و دیپلماسی علمی- فناوری»، «مدیریت ارتباطات و مسئولیت اجتماعی»، «سلامت سازمانی و مبارزه با فساد»، «توسعۀ فناوری و ثروت‌آفرینی دانش‌محور»، «مدیریت راهبردی»، «مدیریت سرمایه‌های انسانی» و «حل مسئله و مدیریت بحران» است.

این نشان امسال برای دومین بار در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌ عالی، موسسات پژوهشی و پارک‎‌های علم و فناوری به رؤسای برگزیده موسسات علمی اعطا و نتایج این ارزیابی ضمن ارائه به رؤسا، به‌صورت کارنامه ارزیابی سالانه، به‌عنوان تجارب منتخب در قالب کتاب «تجربه مدیران علوم، تحقیقات، و فناوری» منتشر خواهد شد.

نظر شما