شناسهٔ خبر: 67794434 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

99 درصد وعده‌ها محقق نشد

گلایه آتیلا از وعده‌های عمل نشده به علی چینی

سرپرست پیشین استقلال با انتشار یک استوری در اینستاگرام درباره کمک به علی چینی توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آتیلا حجازی که اواخر فصل گذشته به عنوان سرپرست استقلال منصوب شد و به دلیل برخی مشکلات هیچ‌وقت نتوانست روی نیمکت این تیم بنشیند حالا به نظر می‌رسد از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

در چنین شرایطی حجازی امروز با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود با تصویر علی چینی برای این پیشکسوت ارزنده آرزوی سلامتی کرد.

حجازی در این پیام اینستاگرامی نوشت: «آقا بهتاش فریبا ممنون ازت. به امید خدا فردا عملت با خوبی تموم می‌شه و با قدرت و اراده بالایی که داری برمی‌گردی شک ندارم رفیق. لازم به ذکره که غیر از تعدادی از پیشکسوتان و مبالغ بسیار ناچیز هیچ کمکی به علی نشد، البته شاید خودش دوست نداشته باشه عنوان کنم ولی تقریبا ۹۹ درصد وعده بود و تمام...»

آتیلا در شرایطی به موضوع وعده‌های محقق نشده به علی چینی اشاره کرد که چندی قبل برخی مسئولان استقلال اعلام کردند هزینه‌های درمان پیشکسوت را بر عهده خواهند گرفت و امروز هم باشگاه استقلال در یک پیام مجازی برای چینی آرزوی سلامتی کرد.

2057166

با این حال حجازی که از ابتدای روند درمان در کنار علی چینی بود با پیام خود اعلام کرده کمکی از سوی آنها به بازیکن سابق آبی‌پوشان انجام نشده است.

نظر شما