شناسهٔ خبر: 67793930 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حدادی در صحن مجلس؛

اقدامات وزارت کار در جهت فقرزدايي در غرب استان البرز مطابق با انتظارات نيست

صاحب‌خبر -
اقدامات وزارت کار در جهت فقرزدايي در غرب استان البرز مطابق با انتظارات نيست
خبرگزاری آریا - نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس از نحوه فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بازنگری در شاخص های مناطق کمتر توسعه یافته و اقدامات لازم در جهت فقرزدایی به ویژه در غرب استان البرز انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری آریا، علی حدادی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 2 مردادماه) مجلس شورای اسلامی با یادآوری موضوع مرتبط با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در دستورکار این نشست قرار گرفته است، ضمن قدردانی از اقداماتی که تاکنون در این وزارتخانه انجام شده است، افزود: متاسفانه این وزارتخانه در ارتباط با بازنگری شاخص های مناطق کمتر توسعه یافته استان البرز کارآمدی لازم متناسب با نیاز جامعه در جهت فقرزدایی به خصوص در غرب این استان را مطابق با انتظارات نداشته است.
نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در مورد امنیت شغلی و حقوق کارگران شاغل که قطعا به بهره برداری و ارتقاء کیفیت تولید منتهی می شود باید توجه ویژه داشته باشید از سوی دیگر توجه به حقوق بازنشستگان کارگری و عملیاتی شدن متناسب سازی حقوق شان انتظار جامع کارگری است.
وی تصریح کرد: بیمارستان تامین اجتماعی ساوجبلاغ و هشتگرد سال گذشته با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی کلنگ زنی شد اما متاسفانه تاکنون پیشرفتی نداشته است، همچنین در خصوص پلی کلینیک تخصصی شهرستان نظرآباد که مرتبط با تامین اجتماعی است اقدامی صورت نگرفته است.
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم در پایان نسبت به وضعیت کارخانه سیمان این استان که زیرمجموعه شستا است و نحوه سیاستگذاری ها توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه که خسارات و آسیب هایی را برای روستاهای همجوار به همراه داشته است تذکر داد./
پایان پیام

نظر شما