شناسهٔ خبر: 67793927 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

زنده از نقل و انتقالات اروپا: بمب در لالیگاست!

تلاش بارسلونا برای گرفتن پاسخ مثبت از نیکو ویلیامز به سوژه اصلی نقل و انتقالات اروپا تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالات تابستانی رقابت‌های فوتبال اروپا چند روزی است که باز شده و باشگاه‌ها با تمام وجود در تلاش هستند تا بتوانند بهترین گزینه‌های ممکن را به خدمت بگیرند و تیم‌شان را برای فصل مهم و پر فشاری که در پیش دارند بیش از پیش تقویت کنند تا عملکرد خوبی داشته باشند.

طبق معمول چند سال اخیر، بیشتر توجه‌ها در فوتبال اروپا معطوف به رئال مادرید و بارسلونا است که دو باشگاه جذاب و جنجالی به حساب می‌آیند و حالا آماده هستند تا یک رقابت پر هیجان دیگر را در فصل جدید مسابقات لالیگا پیش ببرند و پس از معارفه کیلیان امباپه، حالا همه منتظر مشت آهنین بارسا در پاسخ به این انتقال شگفت‌انگیز هستند.

 پوشش زنده خبری

02 مرداد 1403 ساعت 10:46

میکل آرتتا حاضر نشد درباره نهایی شدن انتقال کالافیوری به آرسنال صحبت کند و در پاسخی به سوالی در این باره گفت: «من نمی‌توانم هیچ صحبتی در این باره داشته باشم اما مشخصا می‌دانیم که قرار است در بعضی از پست‌ها پیشرفت کنیم.»

02 مرداد 1403 ساعت 10:46

تروه چالوبا از حضور در تور پیش فصل چلسی در آمریکا منع شد و به نظر می‌رسد که جدایی این بازیکن از این باشگاه در این تابستان قطعی است. انزو مارسکا پیش از این اعلام کرده بود که او در برنامه‌هایش جایی ندارد و چلسی امیدوار است که بتواند او را با مبلغی در حدود ۳۵ میلیون یورو به فروش برساند.

02 مرداد 1403 ساعت 10:45

میکل مرینو این روزها مورد توجه میکل آرتتا و باشگاه آرسنال قرار گرفته است اما به نظر می‎‌رسد که توپچی‌ها کار سختی را برای جذب او در پیش خواهند داشت چون این بازیکن ترجیح می‌دهد که همچنان به حضورش در فوتبال اسپانیا ادامه دهد و فعلا تصمیمی برای ترک کشورش ندارد.

02 مرداد 1403 ساعت 10:01

کریستال پالاس در تلاش است تا توافق نهایی برای به خدمت گرفتن اسماعیل سار را با باشگاه مارسی به دست آورد. مارسی به دنبال جذب ادی انکتیا از آرسنال است و به همین دلیل تمایل دارد که هرچه زودتر این بازیکن را به فروش برساند تا بودجه جذب انکتیا را افزایش دهد.

02 مرداد 1403 ساعت 09:56

فابریتزیو رومانو خبر داده است که بارسلونا روز به روز از گرفتن پاسخ مثبت از نیکو ویلیامز بیشتر مطمئن می‌شود. آنها اطمینان دارند که توانسته‌اند او را برای پروژه آینده متقاعد کنند و با تایید لالیگا در زمینه فرپلی مالی گامی کلیدی را به سوی نهایی کردن این انتقال خواهند برداشت.

02 مرداد 1403 ساعت 09:50

میلان برای امضای قراردادی چهار ساله به یوسف فوفانا به توافق رسیده است. مذاکرات با موناکو برای کاهش قیمت این بازیکن ادامه دارد و انتظار می‌رود که قرارداد رسمی به زودی و در چند روز آینده به امضا برسد.

 

نظر شما