شناسهٔ خبر: 67793245 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

«شور عاشقی» در جمع روایتگران آزاده ارتش

سید امیر شایان حقیقی

سیصد و پنجاه و نهمین «شب خاطره» با حضور آزادگان ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه با اکران فیلم سینمایی «شور عاشقی» در حوزه هنری برگزار می‌شود.  

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، سیصد و پنجاه و نهمین «شب خاطره» با عنوان «دوره درهای بسته۲» پنجشنبه ۴ مرداد ساعت ۱۷:۳۰ در تالار سوره حوزه هنری در آستانه سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد برگزار می‌شود.

در این جلسه از شب خاطره که طبق روال همیشه اولین پنجشنبه هر ماه برگزار خواهد شد، آزادگان ارتش جمهوری اسلامی ایران از خاطرات دوره اسارت و آزادگی آزادگان خواهند گفت.

در این برنامه از شب خاطره عوامل فیلم سینمایی «شور عاشقی» نیز حضور پیدا می‌کنند و این فیلم برای آزادگان ارتش جمهوری اسلامی به نمایش در می‌آید.

فیلم سینمایی «شور عاشقی» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی داریوش یاری، روایت کاروان اسرای کربلا از کوفه تا شام است که ویژه ایام محرم و صفر در سینماهای سراسر کشور اکران شده است.

در خلاصه داستان شور عاشقی که ویژه ایام محرم و صفر در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود، آمده‌ است: «سلما باید صدای کاروان اسرای کربلا شود تا جای راست و دروغ در تاریخ عوض نشود. او باید پیش از شمر و مامورانش وارد منازل پیش روی کاروان شود و با گفتن حقیقت اجازه فریب مردم را به ماموران ندهد. این در حالی است که تصمیم او برای همراهی این کاروان از کوفه تا شام، انتقام خون پدرش از قاتلین او است.»

علاقه‌مندان به شنیدن خاطرات ماندگار از آزادگی آزادگان می‌توانند ۴ مرداد ساعت ۱۷:۳۰ در تالار سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ حضور یابند.

«شب خاطره» عنوان برنامه‌ای است که از سوی حوزه هنری با پرداختن به خاطرات شخصیت‌های تاثیرگذار، رزمندگان جنگ و خانواده‌هایشان اولین پنجشنبه هر ماه برگزار می‌شود.

نظر شما