شناسهٔ خبر: 67792740 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

علوی:

همه باید کمک کنیم اربعین امسال هم به بهترین شکل برگزار شود

صاحب‌خبر -
همه باید کمک کنیم اربعین امسال هم به بهترین شکل برگزار شود
خبرگزاری آریا - رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: خدماتی هر ساله در دوره‌های سیاسی مختلف ارائه می‌شده و میلیون‌ها زائر اربعین در عراق حضور پیدا کردند. همه باید کمک کنیم اربعین امسال نیز به بهترین شکل برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری آریا ، سید احمد علوی در دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از کارکنان شهرداری تهران برای خدمات رسانی و تبلیغات در ایام محرم، اظهار کرد: چند گلوگاه مناسبتی در حوزه خدمات شهری داریم که اقدامات قابل قبولی در آن انجام شده است. با توجه به حجم بالای اقدامات، شهرداری و پلیس راهور باید تلاش ویژه ای انجام می دادند که صورت گرفت.
وی با بیان اینکه آقای آذری جهرمی خطاب به رئیس جمهور جمله خوبی را گفت که باید از حواشی سیاسی بگذریم چراکه اربعین نزدیک است، یادآور شد: بر ما واجب و فرض است که در شورا و شهرداری برای اربعین برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم.
علوی همچنین تصریح کرد: خدماتی هر ساله در دوره های سیاسی مختلف ارائه می شده و میلیون ها زائر اربعین در عراق حضور پیدا کردند. همه باید کمک کنیم اربعین امسال نیز به بهترین شکل اتفاق بیفتد. این فراز و فرودهای سیاسی همیشه وجود داشته اما پرچم امام حسین (ع) هیچ وقت روی زمین نخواهد ماند.
انتهای پیام/

نظر شما