شناسهٔ خبر: 67791855 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رنجبرزاده در جلسه علنی مجلس:

به‌روزرسانی اطلاعات مناطق محروم بسیار مهم است

زهرا علیدادی

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: به‌روزرسانی اطلاعات مناطق محروم بسیار مهم است و اطلاعات سامانه جامع ایرانیان باید به گونه‌ای باشد که به توزیع اعتبارات کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رنجبرزاده در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره پیشرفت و راه‌اندازی سامانه رفاه ایرانیان، گفت: پایگاه اطلاعات و بهره‌مندی ایرانیان در سال ۱۴۰۲ با تدبیر قانون‌گذار پیش‌بینی شد تا توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شود و اطلاعاتی را جمع‌آوری کند تا در توزیع ۱۸۰ همت شاهد برقراری عدالت باشیم.

وی بیان کرد: مقرر شده بود که این ۱۸۰ همت در حوزه محرومیت‌زدایی به درستی توزیع شود، اما آن طور که باید و شاید این کار اجرایی نشده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به‌روزرسانی اطلاعات مناطق محروم بسیار مهم است و اطلاعات سامانه جامع ایرانیان باید به گونه‌ای باشد که به توزیع اعتبارات کمک کند.

وی در ادامه و طی تذکری، گفت: کشاورزان گندمکار مدتی است که گندم خود را تحویل داده‌اند، اما همچنان منتظر دریافت مطالبات خود هستند. وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه باید اهتمام لازم را نسبت به پرداخت مطالبات کشاورزان و گندم‌کاران داشته باشد.

نظر شما