شناسهٔ خبر: 67791661 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

روح‌الامینی در صحن مجلس:

مجلس و دولت گرفتار مسائل حاشیه‌ای نشوند

زهرا علیدادی

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: هم به دولت و هم به مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کنم که مراقب افراد افراطی اطراف خود باشند و اجازه ندهند در مسائل حاشیه‌ای گرفتار شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین روح‌الامینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲ مرداد) مجلس شورای اسلامی و در جریان ارائه گزارش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون سامانه رفاه ایرانیان اظهار کرد: امیدوارم دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم مسیر تحول را طی کنند و بتوانیم از سرمایه اجتماعی و امیدافزایی ایجاد شده در جهت خدمات‌رسانی بهتر به مردم بهره ببریم و کارهای بر زمین مانده را دنبال کنیم.

وی تاکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی محور محرومیت‌زدایی و رفع تبعیض در کشور است و ارتقای مناطق کم برخوردار با همکاری یکدیگر از جمله کارهایی است که باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که با تشکیل کابینه دولت شاهد حل مشکلات باشیم و گفت: هم به دولت و هم به مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کنم که مراقب افراد افراطی اطراف خود باشند و اجازه ندهند در مسائل حاشیه‌ای گرفتار شویم.

روح الامینی در ادامه و طی تذکری، گفت: بخشی از مطالبات گندم‌کاران و کلزاکاران هنوز پرداخت نشده است و باید دستمزد آنان سر موقع داده شود.

نظر شما