شناسهٔ خبر: 67791490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار دیلم:

۱۳۹ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان بهزیستی دیلم پرداخت شد

بوشهر- فرماندار دیلم گفت: ۱۳۹ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به ۱۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی صبح سه‌شنبه در دیدار با خانواده تحت پوشش امور اجتماعی بهزیستی اظهار کرد: در دولت سیزدهم در زمینه ساخت مسکن اقدامات خوبی صورت گرفته است.

فرماندار دیلم افزود: ۱۸ مورد ساخت مسکن مشارکتی و با مبلغ یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان و پرداخت ۱۴ مورد پرداخت ودیعه مسکن بلاعوض به مبلغ ۵۴۰ میلیون تومان از جمله کارهای خوب بهزیستی به جامعه هدف خود است.

وی خاطر نشان کرد: وام‌های متعددی با مجموع مبلغ ۲ میلیارد و ۷۵۶ میلیون تومان در قالب‌های مختلف نظیر: وام قرض الحسنه ودیعه مسکن، پرداخت کمک هزینه خرید مسکن، پرداخت حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی به مددجویان و کمک هزینه ارتقای کارایی معلولین پرداخت شده است.

اسدی ادامه داد: همچنین خدمات شایانی هم به دانشجویان و دانش آموزان ارائه شده است که می‌توان به: پرداخت شهریه دانشجویی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، پرداخت مستمری معلولین و نیازمندان، پرداخت کمک‌های موردی مالی به گروه هدف و جذب مشارکت‌های مردمی به گروه هدف بهزیستی اشاره کرد.

در این دیدار که در فضای صمیمی انجام شد فرماندار دیلم از نزدیک در جریان وضعیت و مشکلات این خانواده که بیشتر در زمینه درمان و لوازم ضروری منزل بود قرار گرفت و قول مساعدت در خصوص رفع مشکلات آنها داد.

۳۰ تیرماه لغایت ۵ مرداد هفته بهزیستی با شعار نهضت حسینی خدمت مردمی نامگذاری شده است.

نظر شما