شناسهٔ خبر: 67790937 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

کامالا هریس:

در طول کارم به عنوان دادستان، مجرمانی مانند ترامپ را تحت تعقیب قرار دادم؛ او به خشونت جنسی و ۳۴ فقره کلاهبرداری متهم شده

معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری بامداد سه‌شنبه گفت که ترامپ به ۳۴ فقره کلاهبرداری و خشونت جنسی متهم شده است.

صاحب‌خبر -
در طول کارم به عنوان دادستان، مجرمانی مانند ترامپ را تحت تعقیب قرار دادم؛ او به خشونت جنسی و ۳۴ فقره کلاهبرداری متهم شده
کد خبر: 668280
|
۱۴۰۳/۰۵/۰۲ ۰۹:۲۶:۲۸

کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، بامداد سه‌شنبه گفت: «ما در انتخابات مبارزه خواهیم کرد و در آن پیروز خواهیم شد».

به گزارش فارس، هریس طی اولین سخنرانی عمومی خود به‌عنوان نامزد انتخابات اظهار داشت: «من هر روز با بایدن صحبت می‌کردم و شنیدن صدای او از طریق تلفن خوب است. من به کاری که بایدن شروع کرد ادامه خواهم داد و برای من مهم بود که نقش رهبری بایدن را پس از اعلام کناره‌گیری او ادامه دهم».

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، وی با بیان اینکه قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری کار سختی در پیش دارند، توضیح داد: «من تمام تلاش خود را در مرحله بعدی برای اتحاد حزب دموکرات انجام خواهم داد».

این مقام آمریکایی ادامه داد: «من به آزادی زندگی ایمن در برابر خشونت اسلحه اعتقاد دارم و این چیزی است که ما روی آن کار خواهیم کرد و حمل سلاح‌های تهاجمی را ممنوع خواهیم کرد».

هریس سپس به حملات لفظی علیه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق و نامزد کنونی جمهوری‌خواهان در انتخابات پرداخته و گفت: «در طول کارم به عنوان دادستان، مجرمانی مانند دونالد ترامپ را تحت تعقیب قرار دادم».

طبق این گزارش، وی با بیان اینکه هیأت منصفه دادگاه ترامپ را به خشونت جنسی متهم کرده، افزود: «ترامپ به ۳۴ فقره کلاهبرداری متهم شده است».

معاون بایدن با بیان اینکه ترامپ می‌خواهد آمریکا را به عقب برگرداند: «ترامپ و پروژه افراطی او طبقه متوسط ​را تضعیف کرده است… ما به آزادی، فرصت و عدالت برای همه باور داریم، نه فقط برخی».

رویترز به نقل از هریس نوشت: «مردم آمریکا اکنون دو گزینه مقابل خود دارند؛ آن‌ها باید بین کشور آزادی و حاکمیت قانون، یا کشوری پر از هرج و مرج، ترس و نفرت یکی را انتخاب کنند».

نظر شما