شناسهٔ خبر: 67789721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تخصیص ۱۱ میلیارد برای اجرای پروژه‌های کشاورزی لرستان

مسئول بسیج سازندگی لرستان از تخصیص ۱۱ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های جهاد کشاورزی این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ احسان جهان‌بخش، شامگاه دوشنبه، در حاشیه جلسه تعامل جهاد کشاورزی و قرارگاه امام‌حسن مجتبی (ع)، گفت: حدود 11 میلیارد تومان از محل قرارگاه این قرارگاه برای اجرای پروژه‌های جهاد کشاورزی لرستان تخصیص یافت.

او اضافه کرد: اگر 70 درصد اعتبار بخش استانی پروژه‌ها تأمین شود سازمان بسیج سازندگی 30 درصد مابقی را طبق قرارداد فی‌مابین قرارگاه امام‌حسن مجتبی(ع) و سازمان جهاد کشاورزی تأمین خواهد کرد.

سید عماد شاهرخی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، نیز در این جلسه بیان کرد: پروژۀ ایستگاه پمپاژ «کلین» توسط قرارگاه امام‌حسن مجتبی(ع) در دست اجرا است و پیشرفت قابل‌توجهی دارد.

او یادآور شد: مقرر شده‌است که فاز دوم پروژۀ ایستگاه پمپاژ «کلین» در قالب تفاهم‌نامه‌ای به قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی واگذار شود.

شاهرخی با اشاره به ایستگاه پمپاژ «دیلاوند» در لرستان، اعلام کرد: این ایستگاه پمپاژ بر اساس موافقت‌نامه به قرارگاه امام‌حسن مجتبی (ع) واگذار شود و همکاری و تعامل سازمان جهاد کشاورزی و بسیج بی‌نظیر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان دربارۀ اقدامات سازمان جهاد کشاورزی در زمینۀ واگذاری پروژه‌ها به بسیج سازندگی، ادامه داد: این سازمان پروژه‌هایی همچون اجرای کانال‌های آب‌بر را به بسیج واگذار کرده‌است و چندین پروژه نیز در حال واگذاری است.

انتهای پیام/644/.

نظر شما