شناسهٔ خبر: 67789087 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جانشین ادرسون انتخاب شد: دو - نا - رو - ما!

باشگاه منچسترسیتی جانلوئیجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، را به عنوان جانشین ادرسون انتخاب کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی به جذب جانلوئیجی دوناروما، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، علاقه‌مند است و پپ گواردیولا کاپیتان آتزوری را به عنوان جایگزین مناسبی برای ادرسون می‌بیند.

اسکای اسپورت و گاتزتا دلو اسپورت به عنوان منابع معتبر از ایتالیا ادعا می‌کنند که منچسترسیتی به جذب دوناروما، دروازه‌بان ایتالیایی پاری سن ژرمن، علاقه‌مند است.

گاتزتا صبح امروز در کنار سایر رسانه‌های انگلیسی این خبر را تایید کرد و اسکای اسپورت ایتالیا ساعتی قبل این اطلاعات را تایید کرد.

گاتزتا نوشت: "دوناروما برای پیوستن به منچسترسیتی وسوسه شده است. قرارداد او در پاریس در ژوئن 2026 به پایان می‌رسد، اما مذاکرات بر سر یک قرارداد جدید متوقف شده است.

2057025

ناگفته نماند که پاری سن ژرمن هم دروازه‌بان دیگری به نام ماتوئی سافونوف را به خدمت گرفته که ممکن است در فصل آینده رقیب دوناروما شود."

اسکای اسپورت ایتالیا هم نوشت: "دوناروما یکی از دروازه‌بانانی است که پپ گواردیولا برای جانشینی ادرسون، که ممکن است تابستان امسال به لیگ برتر عربستان سعودی برود، انتخاب کرده است."

دوناروما 113 بازی برای پاری سن ژرمن انجام داده است. او در تابستان 2021 به عنوان بازیکن آزاد از میلان به پاری سن ژرمن پیوست.

نظر شما