شناسهٔ خبر: 67788688 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بلندپروازی فابرگاس: مذاکره با ستاره سابق بارسا

باشگاه کومو در ادامه روند جذب ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال، مذاکره برای به خدمت گرفتن آرتور ملو را آغاز کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کومو موفق شد مجوز حضور در رقابت‌های فصل جدید سری آ ایتالیا را به دست آورد و قصد دارد به بهترین شکل ممکن و با آمادگی کامل در این مسابقات به میدان برود و حریفی دست و پا بسته برای سایر رقیبان نباشد.

حضور سسک فابرگاس که چهره‌ای شناخته شده روی نیمکت این تیم است و هدایت آنها در فصل آینده بر عهده خواهد داشت باعث شده است که بسیاری از بازیکنان سرشناس به پیشنهادهای این باشگاه فکر کنند و پیش از این حضور رافائل واران در ترکیب این تیم در فصل آینده قطعی شده بود.

در روزهای اخیر نام بسیاری از بازیکنان در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده اما حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده است که مدیران این باشگاه مدتی است که مذاکرات اولیه برای به خدمت گرفتن آرتور ملو از یوونتوس را آغاز کرده‌اند.

2057042

تیاگو موتا، سرمربی جدید یوونتوس، پیش از این به مدیران این باشگاه اعلام کرده بود که این بازیکن جایی در ترکیب و برنامه‌های او برای فصل آینده نخواهد داشت و می‌توانند به فروشش در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی فکر کنند.

آرتور ملو فصل گذشته به صورت قرضی و با قراردادی یک ساله از یوونتوس جدا شد و به فیورنتینا پیوست و عملکرد بسیار خوبی که در این تیم داشت باعث شد که چند باشگاه دیگر در سری آ ایتالیا هم به دنبال جذب او باشند اما به نظر می‌رسد که کومو جدی‌تر از دیگر مشتریان این بازیکن است.

نظر شما