شناسهٔ خبر: 67788540 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

جزئیاتی از دیدار محمود عباس با نماینده روسیه

اقتصادنیوز: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با نماینده وزیر خارجه روسیه در امور خاورمیانه دیدار و درباره آخرین تحولات فلسطین گفت وگو کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمود عباس در رام الله با ولادیمیر سافرانکوف نماینده وزیر خارجه روسیه در امور خاورمیانه آخرین تحولات تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری اشغالی را بررسی کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در این دیدار خواستار توقف فوری تجاوزهای نظامی رژیم صهیونیستی، ارسال کمک‌های بشردوستانه به کل نوار غزه و خروج کامل این رژیم از غزه شده است.

عباس همچنین بر لزوم توقف حملات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از جمله قدس شرقی و آزادسازی دارایی‌های فلسطینیان تاکید کرده است.

وی در این دیدار خواستار اجرای راه حل سیاسی مطابق با گزینه راه حل دو کشوری برای مساله فلسطین بر اساس قطعنامه‌های بین المللی شده است.

از سوی دیگر سافرانکوف نیز در این دیدار بر مواضع قاطع روسیه در قبال موضوع فلسطین و حمایت از حقوق مردم فلسطین در آزادی و استقلال تاکید کرده است.

جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در حالی ادامه دارد که بر اساس آخرین آمار اعلام شده، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲)تاکنون ۳۹ هزار و ۶ شهروند فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیده و ۸۹ هزار و ۸۱۸ نفر نیز مجروح شده‌اند.

نظر شما