شناسهٔ خبر: 67788029 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آرتتا: برای قهرمانی در لیگ بازیکنان بیشتری می‌خواهم!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در مورد مسائل نقل و انتقالات این باشگاه صحبت و تأکید کرد که اگر تیمش بخواهد در لیگ برتر موفق شود، نیاز به بازیکنان جدید دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، این سرمربی اسپانیایی در دو فصل گذشته در لیگ برتر به منچستر سیتی نزدیک شده و هر دو بار در کورس قهرمانی به این تیم باخته است.

آرتتا در مصاحبه جدیدش از هیئت مدیره توپچی‌ها می‌خواهد که دوباره پول بیشتری به تیم تزریق کنند تا به سلطه منچستر سیتی در لیگ برتر پایان دهند. آرتتا اعتراف کرد که باشگاه در همه زمینه‌ها نیاز به بهبود دارد.

آرتتا در پاسخ به سوالی درباره نیاز به ارتقاء ترکیب تیم گفت: «ما باید این کار را انجام دهیم. حضور در بالاترین سطح در این لیگ به استانداردهای متفاوتی نیاز دارد. ما باید در همه پست‌ها ارتقاء پیدا کنیم. ما باید در هر زمینه‌ای بهتر شویم و این همان چیزی است که ما در تلاش برای انجام آن هستیم.»

آرتتا توانسته است تیم شمال لندنی را بازسازی کند و بازیکنان باکیفیتی مانند بن وایت، دکلان رایس، مارتین اودگارد و کای هاورتز را به ترکیب اضافه کند. آرسنال در فصل‌های اخیر امتیازات زیادی کسب کرده و سرمربی آنها معتقد است که آنها به هدف خود نزدیک هستند، اما مطمئن نیست که آیا چهره‌های جدیدی برای کمک به این اهداف به تیم اضافه خواهند شد یا خیر.

2023859

او افزود: «نمی‌دانم که آیا کسی به ما ملحق خواهد شد یا نه. هنوز زمان زیادی تا پایان پنجره نقل و انتقالات باقی مانده است، اما این بیشتر سوالی برای ادو و هیئت مدیره است. وقتی اینقدر به جام نزدیک هستید، می‌خواهید آن را بگیرید. ما بسیار نزدیک هستیم.

متأسفانه فعلا نمی‌دانم که بازیکن جدیدی در روزهای آینده به تیم می‌آید یا نه، اما بدیهی است که ما می‌دانیم که در برخی از پست‌ها نیاز به پیشرفت داریم. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد، اما نکته اصلی این است که با بازیکنانی که داریم هم به خوبی پیشرفت کنیم و آنها را بهتر کنیم.»

نظر شما