شناسهٔ خبر: 67787744 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

دیده بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه اعلام کرد:

خان‌یونس، شاهد خون‌بارترین جنایت عصر حاضر

اقتصادنیوز: دیده بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه اعلام کرد که منطقه خان‌یونس واقع در جنوب غزه شاهد یکی از خونبارترین مقاطع جنایات و کشتار مردم غزه در عصر حاضر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مرکز دیده بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه، اعلام کرد: خان یونس شاهد یکی از خونبارترین مقاطع جنایات و کشتار مردم غزه در عصر حاضر است، بطوریکه رژیم صهیونیستی در ۱۲ ساعت گذشته، ۷۰ فلسطینی را به شهادت رسانده و ۲۰۰ نفر را که بیشتر آنها کودک و زن بودند، زخمی کرده است.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی به طور عمد به کشتار جمعی و صدور دستورهای مربوط به کوچ اجباری بیش از ۲۵۰ هزار نفر روی آورده است.

در ادامه گزارش مرکز دیده بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه، آمده است: ما مجدداً از همه کشورها می‌خواهیم که مسئولیت‌های خود را برای توقف جنایات نسل کشی از سوی (رژیم) اسرائیل در نوار غزه، محافظت از جان غیرنظامیان، اطمینان از رعایت قوانین بین المللی و تصمیم‌های دیوان بین المللی دادگستری و اعمال تحریم‌های مؤثر بر عهده بگیرند و هرگونه حمایت و همکاری سیاسی، مالی و نظامی با اسرائیل را متوقف کنند.

به گزارش ایرنا، جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در حالی ادامه دارد که بر اساس آخرین آمار اعلام شده، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۹ هزار و ۶ شهروند فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیده و ۸۹ هزار و ۸۱۸ نفر نیز مجروح شده‌اند.

نظر شما