شناسهٔ خبر: 67787514 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

بنياد شهيد و امور ايثارگران بايد تبديل به نهاد فرهنگي شود/ بيشتر توشيح و تقريظ مقام معظم رهبري بر کتاب‌هاي مربوط به شهدا است

صاحب‌خبر -
بنياد شهيد و امور ايثارگران بايد تبديل به نهاد فرهنگي شود/ بيشتر توشيح و تقريظ مقام معظم رهبري بر کتاب‌هاي مربوط به شهدا است
خبرگزاری آریا - نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست ارائه گزارش فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر که امروز دوشنبه اول مردادماه در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به نقش موضوعات فرهنگی برای ارائه خدمت به ایثارگران، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تبدیل به نهاد فرهنگی شود.

به گزارش ایثار، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم در این نشست بر ارائه خدمت سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر به جامعه ایثارگری تاکید کرد و گفت: علاوه بر ارائه خدمات معیشتی و سلامتی به ایثارگران، اموال بنیاد شهید و امور ایثارگران باید 100 درصد در اختیار خانواده شهدا و ایثارگران باشد. 
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت توجه به نقش موضوعات فرهنگی برای ارائه خدمت به ایثارگران، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تبدیل به نهاد فرهنگی شود و برای جامعه ایثارگری برنامه‌ریزی فرهنگی داشته باشد.
حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم با انتقاد از عدم توجه به فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: برای کار فرهنگی باید اهداف مشخص داشته باشیم و اولویت‌بندی‌ها مشخص باشد و به سمت سرمایه‌گذاری در مسائل فرهنگی از جمله ابزار تبلیغاتی مثل هنر و رسانه برویم. 
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم تاکید کرد: ما در کشور باید انواع جشنواره‌ها و المپیادهای فرهنگی داشته باشیم و برای انجام این فعالیت‌ها، بودجه قابل توجهی اختصاص داده شود. باید توجه شود که بیشتر توشیح و تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب‌های مربوط به شهدا است.
سید محمدصادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست به ارائه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه ارائه خدمات در حوزه سیاحتی و گردشگری به جامعه ایثارگری پرداخت.
میثم جعفری، مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان از جمله در جهت ارائه خدمات به جامعه ایثارگری از جمله هتل‌ها پرداخت. 
محمد علی فقیه، معاون نظارت راهبردی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و سید محمد میرکاظمی، سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه و حمید شاه‌آبادی، معاون سیاست‌گذاری فرهنگی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست حضور داشتند.
انتهای پیام/

نظر شما