شناسهٔ خبر: 67786895 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

شمال فلسطین اشغالی موشکباران شد

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی دوشنبه شب از حمله موشکی از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، روزنامه عبری زبان یسرائیل هیوم اعلام کرد که ۲ موشک از جنوب لبنان به شهرک کریات شمونا واقع در شمال فلسطین اشغالی اصابت کرده است.

خبرگزاری سما فلسطین گزارش داد، در همین رابطه رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در پی حمله موشکی حزب الله لبنان آتش‌سوزی در ساختمانی در شهرک صهیونیست نشین المطله در شمال فلسطین اشغالی به وقوع پیوسته است.

خبر مرتبط
چرا نتانیاهو مذاکرات را به تعویق می‌اندازد؟ / پولتیکو فاش کرد

اقتصادنیوز: پولتیکو نوشت: نتانیاهو در انتظار بازگشت ترامپ، حامی همیشگی تل آویو به منصب ریاست جمهوری در آمریکاست و به همین دلیل مذاکرات را به تعویق می‌اندازد.

از سوی دیگر مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که در پاسخ به تجاوزات نظامی دشمن اسرائیلی به ویژه به شهرک یاطر واقع در جنوب لبنان، حمله موشکی به یک ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک اشغالی المناره و یک ساختمان دیگر در شهرک صهیونیست نشین المطله انجام داده‌اند.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

نظر شما