شناسهٔ خبر: 67785695 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

درویش: ۲ بازیکن جدید تا آخر هفته در پرسپولیس؛ دروازه‌بان خارجی قطعی شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از نهایی شدن قرارداد با دو بازیکن جدید در این تیم تا پایان هفته جاری خبر داد. رضا درویش با بیان اینکه یکی از این بازیکنان برای پست دفاع چپ خارجی است، به انتخاب دروازه‌بان خارجی تیم با مشورت گاریدو اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که دروازه بان آینده این تیم خارجی خواهد بود، گفت: دو گزینه داریم و مطابق با خواسته گاریدو یکی از آنها جذب تیم می شود.

به گزارش مهر، رضا درویش پس از امضای قرارداد با «ایوب العملود» مدافع مراکشی و جدید تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: این بازیکن بامداد امروز دوشنبه اول مرداد وارد تهران شد. پرسپولیس در دو جناح نیاز به تقویت دارد و فکر می‌کنم تا آخر هفته جاری اسم دو بازیکن که با آنها قرارداد امضا خواهیم کرد، اعلام می‌شود.

او ادامه داد: هواداران مطمئن باشند برای فصل جدید تیم قوی خواهیم داشت. یکی از گزینه‌ها برای دفاع چپ خارجی است.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص جذب دروازه‌بان برای این تیم گفت: دو گزینه خارجی مد نظر داریم و با مشورت «خوان کارلوس گاریدو» سرمربی پرسپولیس، یکی از آنها جذب خواهند شد.

درویش در خصوص نگرانی هواداران پرسپولیس از نقل و انتقالات گفت: ما همیشه سعی خواهیم کرد تا بر طبق مقررات پیش رویم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و بازیکنان بزرگی در این تیم حضور دارند و انشاالله بازیکنان همانند دو فصل اخیر، فصل جدید را هم با انگیزه آغاز خواهند کرد. قهرمانی در لیگ برتر در دسترس است اما هدف ما موفقیت در آسیا خواهد بود.

نظر شما