شناسهٔ خبر: 67785687 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

بیرانوند در خبرورزشی محروم شد! / رامین رضاییان یک درصد مقابل پرسپولیسی‌های تراکتور کم آورد

همزمان با آغاز تازه‌ترین نظرسنجی سایت خبرورزشی نگاهی می‌اندازیم به نتایج سه نظرسنجی هفته گذشته و نظرسنجی ابتدای همین هفته...

صاحب‌خبر -

در تازه‌ترین نظرسنجی خبر ورزشی از شما مخاطبان نازنین خواسته ایم با توجه به مخالفت آشکار مدیرعامل پرسپولیس با افزایش سقف بودجه خرید بازیکن در لیگ برتر به ما بگویید نظرتان درباره این قانون مسقف (!) چیست.

به گزارش خبرورزشی، نظرسنجی جدید از امشب آغاز شده و تا ساعت ۱۹:۰۰ چهارشنبه سوم مرداد ادامه خواهد داشت اما نظرسنجی قبلی خبرورزشی که به بیرانوند اختصاص داشت با شرکت نزدیک به ۷۰ هزار نفر از مخاطبان سایت خبرورزشی به پایان رسید.

در این نظرسنجی، از مخاطبان پرسیده بودیم؛ به نظر شما، حکم کمیته تعیین وضعیت در پرونده علیرضا بیرانوند چه خواهد بود؟

در نهایت، بیش از ۴۹ درصد از مخاطبان ما اعلام کردند کمیته تعیین وضعیت بیرانوند را محروم خواهد کرد، حدود ۲۶ درصد از کاربران پیش بینی کردند بیرانوند تبرِئه خواهد شد و ۲۵ درصد هم حدس زدند کمیته تعیین وضعیت برای بیرانوند جریمه نقدی درنظر می‌گیرد.

نگاهی به نتایج نظرسنجی‌های هفته گذشته

در اولین نظرسنجی هفته گذشته از شما خواستیم قهرمان یورو از میان دو فینالیست انتخاب کنید که ۷۷ درصد به درستی به قهرمانی اسپانیا رای دادند و تنها ۲۳ درصد انگلیس را قهرمان دانستند.

اما در دو نظر سنجی دیگر هفته گذشته که به ترتیب به علی علیپور و نقل و انتقالات پر سر و صدای لیگ برتر اختصاص داشت چه اتفاقی رخ داد؟

در نظر سنجی انتخاب مقصد علی علیپور، ۵۱ درصد درست حدس زدند و گفتند این بازیکن به پرسپولیس برمی‌گردد، ۲۹ درصد تصور می‌کردند او استقلالی می‌شود، ۱۰ درصد علیپور را به تبریز و تراکتور فرستادند، ۶ درصد فکر می‌کردند مقصد این مهاجم یک تیم عربی است و ۴ درصد هم حدس شان این بود که علیپور راهی یک تیم پرتغالی خواهد شد.

در نظرسنجی آخر هفته هم که پرسیده بودیم؛ به نظر شما، مهم‌ترین نقل و انتقال این هفته لیگ برتر ایران کدام بود؟ ۳۹ درصد از مخاطبان انتقال سه پرسپولیسی به تراکتور را از همه مهم تر دانستند. بعد از انتقال بیرانوند، ترابی و دانیال اسماعیلی فر به تراکتور، انتقال رامین رضاییان به استقلال با ۳۸ درصد آرا، در رده دوم اهمیت قرار گرفت. یعنی رامین رضاییان تنها یک درصد رای از سه پرسپولیسی تراکتور، کمتر داشت. بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس هم ۱۸ درصد رای آورد، انتقال صالح حردانی به سپاهان و انتقال سامان فلاح به استقلال هم به ترتیب با ۳ و ۲ درصد آرا در رده‌های بعدی بودند.

سقف بی سقف

در تازه‌ترین نظرسنجی خبرورزشی هم که از ساعت ۲۰ امشب آغاز شده و تا ساعت ۱۹ چهارشنبه شب ادامه خواهد داشت طی یک ساعت اول، ۴۶ درصد از مخاطبان خبرورزشی خواهان برداشته شدن سقف قرارداد بودند، ۳۲ درصد اعتقاد داشتند سقف بودجه نباید افزایش پیدا کند و درست مثل رضا درویش فکر می‌کردند و ۲۲ درصد هم با نظر مدیرعامل پرسپولیس مخالف بودند و نظرشان این بود که سقف بودجه خرید باشگاه‌ها باید افزایش داشته باشد.

نظر شما