شناسهٔ خبر: 67785101 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

بازداشت یکی از کارمندان دولتی در مشکین‌شهر / ماجرا چیست؟

فارس : یک کارمند دولتی در مشکین شهر که با سوء استفاده از موقعیت و وضعیت شغلی به جهت داشتن برخی اختیارات قانونی مرتبط با مراکز تولید و کارخانه‌ها، اقدام به دریافت رشوه از آنها کرده بود، بازداشت شد.

صاحب‌خبر -

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشکین‌شهر گفت: متهم با سوء استفاده از موقعیت و وضعیت شغلی به جهت داشتن برخی اختیارات قانونی مرتبط با مراکز تولید و کارخانه‌ها، اقدام به دریافت رشوه از آنها کرده بود.

بابک نونهال، دادستان عمومی و انقلاب مشکین‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشکین‌شهر اظهار کرد: متهم در مرحله اول مبالغ مورد درخواست خود را از صاحب شرکت مطالبه و مقداری دیگر را از طریق واریز به حساب اخذ و در ادامه وجوهی را به صورت نقدی مطالبه می‌کرد که با صدور دستور قضائی، متهم در حین ارتکاب جرم و اخذ وجه توسط پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی دستگیر شد.وی افزود: در این راستا پس از تشکیل پرونده قضائی، متهم پس از تفهیم اتهام با صدور قرار تأمین کیفری متناسب روانه زندان شد.

دادستان مشکین‌شهر گفت: با بیان اینکه با توجه به کشف تعدادی سکه تمام بهار آزادی از متهم، تحقیقات تکمیلی برای بررسی زوایای دیگر پرونده در حال انجام است.

نونهال ادامه داد: برخورد دستگاه قضائی با هرگونه فساد به ویژه فساد دستگاه‌های دولتی سریع، قاطع و بازدارنده است.

برچسب‌ها:

نظر شما