شناسهٔ خبر: 67784697 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه هنری | لینک خبر

با امضای تفاهم‌نامه؛

همکاری حوزه هنری با سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی «کوثر» آغاز شد

حوزه هنری و باشگاه مخاطبان فرهنگ و هنر «مهرا» روز گذشته دو تفاهم‌نامه‌ همکاری با سازمان فرهنگی -هنری، ورزشی و سیاحتی «کوثر» وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران امضا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری میان حوزه هنری و باشگاه مخاطبان فرهنگ و هنر «مهرا» با سازمان فرهنگی هنری، ورزشی و سیاحتی «کوثر» با حضور محمدمهدی دادمان رئیس حوه هنری، حمید قره‌داغی معاون توسعه و منابع حوزه هنری، امین نادری از باشگاه مخاطبان فرهنگ و هنر «مهرا»، میثم جعفری رئیس سازمان «کوثر»، سیدمحمدصادق هاشمی رئیس هیئت مدیره این سازمان و معاونان این مجموعه خدماتی برگزار شد.

همکاری حوزه هنری با سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی «کوثر» آغاز شد

 بر اساس تفاهمنامه‌ای که بین باشگاه مخاطبان فرهنگ و هنر «مهرا» و سازمان فرهنگی -هنری، ورزشی و سیاحتی «کوثر» منعقد شد، مقرر شد تا سازمان «کوثر» به عنوان ارائه‌دهنده خدمات به خانواده ایثارگران است در راستای تکمیل و تجمیع خدمات خود از ظرفیت‌های حوزه هنری و باشگاه مهرا بهره‌مند شود و باشگاه مخاطبان فرهنگ و هنر «مهرا» خدمات خود را در قالب بسته‌های مجزا به خانواده‌های ایثارگران ارائه کند.

بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه سازمان فرهنگی -هنری، ورزشی و سیاحتی «کوثر» نیز خدمات خود را به مخاطبان طلایی باشگاه فرهنگ و هنر «مهرا» ارائه خواهد کرد.

باشگاه مخاطبان فرهنگ و هنر «مهرا» با مراکز فرهنگی و هنری ارتباط دارد که محتوای متنوع و متعددی ارائه میکنند لذا سازمان فرهنگی- هنری، ورزشی و سیاحتی «کوثر» تصمیم دارد از خدمات این باشگاه چه در قالب کتابفروشی، مراکز فرهنگی و هنری، کافه کتاب و چه سینماهای حوزه هنری و بسترهای مجازی مثل گیشه ۷ و سوره مهر و سماوا استفاده کند.  

ماموریت باشگاه مخاطبان فرهنگ و هنر «مهرا» نیز بر تسهیل‌گری خدمات و محصولات فرهنگی هنری به مخاطبان و مصرف‌کنندگان سراسر کشور است. این باشگاه در شهرهایی که فاقد کتابفروشی، سینما یا مرکز فرهنگی هنری یا پردیس سینمایی هستند به توزیع خدمات می‌پردازد و با توجه به مشکلات اقتصادی مردم، بسته‌های فرهنگی هنری یکسانی به نقاط مختلف کشور ارائه می‌دهد. این باشگاه با آگاه‌سازی مخاطب، ارائه اطلاعات، ایجاد دسترسی و تخصیص بسته‌های تخفیفی و اعتبارات به مشتریان خود، افراد را ترغیب به استفاده از محصولات فرهنگی می‌کند. این باشگاه در قالب پلتفرم‌های متعدد خدمات متنوع و متعددی دارد که سبد فرهنگی خانواده‌ها را اقتصادی‌تر می‌کند.

همکاری حوزه هنری با سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی «کوثر» آغاز شد

نظر شما