شناسهٔ خبر: 67784389 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دو جوان هوادار در مسیر کمپ حجازی

دو خرید جدید استقلال، از شجاعی به نکونام!

استقلال با هوادار برای انتقال دو بازیکن جوان و مستعد این باشگاه به توافق رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در ادامه روند نقل و انتقالاتی خود، با نظر جواد نکونام دست روی دو بازیکن جوان فصل گذشته هوادار گذاشته است.

هوادار در این چند فصل کنار بازیکنان باتجربه، چند بازیکن ناشناخته و جوان را نیز در ترکیب خود قرار می‌دهد و این بازیکنان مستعد سپس مورد توجه تیم‌های بزرگ قرار می‌گیرند‌. حالا مسیر سعید سحرخیزان و محمدرضا خالدآبادی برای دو بازیکن جوان دیگر تکرار می‌شود.

استقلال در نظر دارد فرهاد زاوشی و مهدی گودرزی، دو بازیکن فصل گذشته هوادار تهران را جذب کند و به نظر می‌رسد کار این انتقال تمام شده است.

روز گذشته دو نماینده باشگاه استقلال با حضور در باشگاه هوادار نسبت به دریافت رضایتنامه فرهاد زاوشی و مهدی گودرزی، دو بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال و زیر ۲۱ سال هوادار اقدام کردند.

توافق رسمی و کتبی هنوز انجام نشده اما بعد از توافق روی مبلغ رضایت‌نامه، قرار همکاری دو باشگاه صورت گرفته و باشگاه استقلال هم برای نشان دادن حُسن نیتش یکی از چک‌های رضایت‌نامه محمدرضا خالدآبادی که مربوط به فصل پیش بود را پاس کرد.

زاوشی ۲۱ ساله است و فصل گذشته در پست هافبک هوادار درخشید و علی‌رغم نداشتن تجربه لیگ برتری تا پیش از این فصل، ۱۸ بازی برای هوادار انجام داد‌. زاوشی پیش‌تر دو فصل در تیم جوانان استقلال حضور داشت.

2056931

همچنین مهدی گودرزی ۲۰ ساله که فصل پیش مورد توجه پرسپولیس هم قرار گرفته بود حالا در مسیر پیوستن به استقلال است. گودرزی نیز در پست هافبک طراح بازی می‌کند و از استعدادهایی بود که در هوادار معرفی شد. نکته جالب اینکه گودرزی امروز در کمپ ناصر حجازی حاضر شد و خود را به جواد نکونام و کادر او معرفی کرد.

2056932

نظر شما