شناسهٔ خبر: 67784185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار شهرستان بهار:

زیرساخت‌های اولیه برای زائرین اربعین در شهرستان بهار آماده شود

همدان-فرماندار شهرستان بهار گفت: زیرساخت‌های اولیه برای زائرین اربعین حسینی در موکب‌های شهرستان هرچه سریع‌تر فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد اربعین شهرستان بهار ظهر دوشنبه به ریاست مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار با حضور معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مجتبی فیض اللهی ضمن تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های اولیه برای زائرین اربعین حسینی در موکب‌های شهرستان هرچه سریع‌تر فراهم شود، عنوان کرد: با استعانت از خداوند متعال با تمام قوت امکانات لازم را فراهم می‌کنیم و در خدمت زائرین اباعبدالله الحسین خواهیم بود و امیدواریم اربعین امسال با همدلی و هم افزایی هرچه بیشتر، خدمات بهتری به زائرین ارائه دهیم.

وی دستورات لازم را جهت پشتیبانی و حمایت بی‌دریغ تمامی دستگاه‌ها از مواکب حسینی، صادر کرده و خواستار هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های تبلیغی و متولیان امر گردیدند.

وی در خاتمه بر فضا سازی محیطی شهرستان تاکید نمود و افزود: دستگاه‌ها و نهادها در فضای سازی ظاهری و معنوی ادارات نهایت اهتمام را داشته باشند و تمامی ادارات در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به مواکب امام حسین (ع) اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نظر شما