شناسهٔ خبر: 67783935 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

جانشین نارنجی وفادار در اصفهان مشخص شد!

حمید عبدالهی مربی فصل گذشته تیم هوادار و دستیار اول مسعود شجاعی به عنوان دستیار اول محمد ربیعی در تیم ذوب آهن، مشغول به کار شد.

صاحب‌خبر -

باشگاه ذوب آهن امروز از دو مربی جدید خود برای اضافه شدن به کادرفنی این تیم رونمایی کرد. پس از جدایی ابراهیم صادقی، نارنجی وفادار از تیم ذوب آهن و حضورش به عنوان سرمربی فصل آینده تیم سایپا، عباس کیماسی و کوروش برمک نیز از تیم ذوب آهن جدا شدند و به کادر فنی سایپا اضافه شدند.

اما محمد ربیعی برای جانشینی دستیار اول خود به سراغ حمید عبدالهی رفت که سابقه همکاری با هومن افاضلی، فراز کمالوند، رسول خطیبی، مسعود شجاعی و... دارد. از موفقیت های حمید عبدالهی می توان به صعود بدون باخت تیم تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعدی، جلوگیری از سقوط تیم های ماشین سازی تبریز و هوادار تهران اشاره کرد.

عبدالهی سابقه مربیگری در تیم های تراکتور، آلومینیوم اراک، ماشین سازی، نفت تهران، صبای قم، هوادار، شهاب زنجان، تیم ملی امید و... را دارد که نتایج قابل قبولی با این تیم ها کسب کرده تا جزء مربیان موفق فوتبال کشورمان محسوب شود. 

گفته می شود حمید عبدالهی از تیم فولاد نیز پیشنهاد دریافت کرده بود تا کنار یحیی گل محمدی روی نیمکت این تیم بنشیند که با توجه به اضافه شدن حمید مطهری به کادرفنی تیم فولاد خوزستان، عبدالهی از این تصمیم منصرف شد.

تیم هوادار که فصل گذشته، میانه فصل در منطقه سقوط قرار گرفته بود مسعود شجاعی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد و حمید عبدالهی به عنوان دستیار اول شجاعی در این تیم مشغول به کار شد تا از سقوط تیم هوادار به دسته پایین تر جلوگیری کند.

با حضور شجاعی و عبدالهی کنار هم، تیم هوادار موفق شد در چند هفته مانده به پایان مسابقات لیگ بیست و سوم ماندنش در لیگ برتر را جشن بگیرد و به نوعی بازی های آخر این تیم تاثیری در ماندن یا نماندن این تیم در لیگ برتر نداشت.

پس از موفقیت عبدالهی در تیم هوادار، این مربی جوان پیشنهادات مختلفی دریافت کرد که در آخر تصمیم گرفت برای ادامه کار خود با محمد ربیعی، سرمربی موفق فصل گذشته گاندوها همکاری کند.

حمید عبداللهی در تمام تیم هایی که حضور داشته، دستیار اول سرمربی بوده و در ذوب آهن هم همین نقش را ایفا خواهد کرد.

نظر شما