شناسهٔ خبر: 67783892 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیر مخابرات منطقه کردستان:

توسعه اينترنت پرسرعت مخابرات در 4روستاي کردستان

صاحب‌خبر -
توسعه اينترنت پرسرعت مخابرات در 4روستاي کردستان
خبرگزاری آریا_مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با اجرای طرح توسعه، نصب و راه اندازی تجهیزات فنی و ایجاد زیرساخت های لازم، 224پورت اینترنت پرسرعت در چهار روستای کردستان ظرفیت سازی شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛ آزاد حکمت افزود:با اجرای این طرح ،96پورت های ADSL در مراکز تکیه از توابع شهرستان بیجار،کافو2 قلعه از توابع شهرستان قروه ، قلعه جی از توابع شهرستان سروآباد و 128 پورتVDSL در مرکز مخابراتی وله ژیر از توابع شهرستان مریوان ظرفیت سازی و افزایش یافته است.
وی خاطرنشان ساخت: هم اکنون در این روستاها حدود 750 پورت اینترنت پرسرعت مخابرات منصوبه است که مخابرات منطقه آمادگی واگذاری آن به مشتریان را اعلام می دارد.
مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهارداشت:در حال حاضر از تعداد پورت های منصوبه 475 مورد آن به مشتریان ساکن در محدوده این روستاها واگذار شده است.
حکمت بیان داشت:با اجرای طرح های توسعه ایی و تجهیزات مخابراتی نسبت به ظرفیت سازی پورت های اینترنت پرسرعت مخابرات در مراکز روستایی پروژه های قابل توجهی اجرا شده است.
وی با اشاره به الکترونیکی شدن اغلب کارها و امورات مردم و استفاده آنان از سرویس‌ها و درگاه‌های غیرحضوری که بر بستر دیتا انجام خواهد شد گفت: نقش اینترنت و سرویس‌های IP محور در زندگی روزمره افراد و توسعه اقتصاد دیجیتال در نقاط شهری و روستایی کاملاً مشهود است که مخابرات منطقه در راستای ایجاد زیرساخت ها و شرایط بهره مندی مشتریان از مزایای این سرویس گام های بلندی برداشته است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد:متقاضیان جهت ثبت نام و دریافت سرویس اینترنت پرسرعت می توانند از طریق درگاه های مخابراتی به دو صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایند.

نظر شما