شناسهٔ خبر: 67781323 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

شکیرا برای اجرا در فینال کوپا آمریکا چقدر پول گرفت؟/ هزینه میلیون دلاری فدراسیون آمریکای جنوبی برای بهبود جو ورزشگاه

کلمبیا قهرمان کوپا آمریکا ۲۰۲۴ نشد اما خواننده کلمبیایی با اجرای بین دو نیمه مبلغ هنگفتی به جیب زد.

صاحب‌خبر -

فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی در انتخاب شکیرا برای به اوج رساندن شور و حال تماشاگران در بین دو نیمه فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴ تردید نکرد. آرژانتین و کلمبیا در دیداری حساس که پر از حواشی ناخوشایند نیز بود به مصاف هم رفتند و این شب با قهرمانی کلمبیا می‌توانست شبی بی‌نظیر برای خواننده کلمبیایی بشود اما این آرژانتینی‌ها بودند که جام قهرمانی را بالای سر بردند.

با این وجود، شکیرا شبی پربار را پشت سر گذاشت. اول از همه با تماشاگران میامی که همیشه از او حمایت کرده‌اند دیدار کرد، و همچنین وزن رزومه غنی خود را سنگین‌تر کرد؛ با توجه به اینکه او در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، آفریقای جنوبی ۲۰۱۰ و برزیل ۲۰۱۴ نیز اجرا کرده بود و روی همین صحنه نیز به همراه جنیفر لوپز در سوپربول ۲۰۲۰ اجرایی بی‌نظیر داشت.

پیش از آغاز فینال انتقادات زیادی نسبت به افزایش مدت زمان استراحت بین دو نیمه از ۱۵ دقیقه به ۲۵ دقیقه به خاطر اجرای شکیرا شنیده می‌شد، اما اجرای این خواننده این بار تنها ۷ دقیقه طول کشید و در همان ۷ دقیقه هم استادیوم به هوا رفت و هیجان و شور و حال تماشاگران به اوج رسید. اما با این وجود باز هم استراحت بین دو نیمه بیشتر از ۱۵ دقیقه طول کشید.

دارایی شکیرا حدود ۳۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود و خوان اچگوئن، خبرنگار، اعلام کرد که او برای ۷ دقیقه اجرا در بین دو نیمه فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴ مبلغ ۲ میلیون دلار به جیب زده است.

کنمبول (فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) معتقد است که این سرمایه‌گذاری منطقی بوده و جو ورزشگاه هاردراک بعد از اجرای شکیرا ثابت کرد که انتخاب نامزد سابق جرارد پیکه بهترین انتخاب در این نوع رویدادها است.

بیشتر بخوانید: اجرای جنجالی شکیرا در فینال کوپا آمریکا/ نامزد سابق پیکه صحنه را به آتش کشید

نظر شما