شناسهٔ خبر: 67781265 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

انتقال فوق جنجالی انجام نشد/ درخواست ۹۰۰ هزار دلاری ستاره استقلال از پرسپولیس اجازه انفجار بمب را نداد! / اختصاصی خبرورزشی

طی روزهای اخیر مهاجم آرژانتینی استقلال به پرسپولیس پیشنهاد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، یکی از خوب های استقلال در فصل قبل گوستاوو بلانکو بود. مهاجم آرژانتینی که از فوتبال اسپانیا راهی ایران شد، هرچند شروع خوبی در استقلال نداشت ولی در نیم فصل دوم عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشت و گل های مهمی هم برای استقلال به ثمر رساند. بلانکو قبل از آمدن به استقلال به پرسپولیس هم پیشنهاد شده بود و با این باشگاه مذاکره کرد. با این حال رقم پیشنهادی بلانکو به پرسپولیس مورد قبول مدیران این باشگاه قرار نگرفت و این بازیکن بلند قامت راهی استقلال شد. سبک بازی بلانکو خیلی به تفکرات نکونام می خورد و به همین دلیل خیلی خوب این بازیکن در ترکیب استقلال جا افتاد.

نکونام حساب ویژه ای روی بلانکو برای فصل آینده باز کرده و این بازیکن مهاجم اول آبی ها در فصل پیش رو خواهد بود. با این حال طی روزهای گذشته اتفاقی افتاد که در نوع خودش جالب بود. با توجه به نیاز پرسپولیس به جذب مهاجم خارجی و تقویت خط حمله این تیم، دوباره بلانکو به پرسپولیس لینک شد و یک واسطه مدعی شده بود که می تواند این مهاجم آرژانتینی را به پرسپولیس بیاورد. در ماجرای رفتن رامین رضاییان به استقلال و یاغی شدن این بازیکن هواداران پرسپولیس به شدت از دست مدیران این باشگاه عصبانی شدند و مدعی بودند نباید اجازه رفتن رامین به استقلال داده می شد و این بازیکن باید توسط باشگاه پرسپولیس جذب می شد. از همین رو مدیران پرسپولیس هم بی میل نبودند تا با جذب بلانکو انتقام رفتن رامین به استقلال را بگیرند و بمب نقل و انتقالاتی را با جذب ستاره رقیب بترکانند.

با این حال با توجه به داشتن قرارداد با استقلال، باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی با بلانکو مذاکره ای انجام نداد. با این وجود پیشنهاد مالی مهاجم استقلال به دست پرسپولیسی ها رسید و بلانکو اعلام کرد برای حضور در پرسپولیس ۹۰۰ هزار دلار دستمزد می خواهد. بلانکو مشکلی با پیوستن به پرسپولیس نداشت و در صورت توافق مالی مدعی شده بود که می تواند قراردادش را با استقلال فسخ کند. باشگاه پرسپولیس اما پیشنهاد پرداخت ۹۰۰ هزار دلار دستمزد برای یک فصل به بلانکو را نپذیرفت و به این ترتیب ماجرای یاغی شدن این بازیکن منتفی شد. اگر این انتقال انجام می شد، شاهد یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات سال های اخیر می بودیم و قطعا حواشی زیادی هم به همراه می داشت.

بیشتر بخوانید: پشت پرده دلخوری کاپیتان از باشگاه استقلال/ رقم قرارداد گلر بوسنیایی ۲,۵ برابر حسینی!

نظر شما