شناسهٔ خبر: 67780919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب رودهن و بومهن تا پایان سال

معاون وزارت نیرو گفت: فاز اول تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای رودهن و بومهن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و با تکمیل مدول اول تصفیه‌خانه، ۳۵۰ هزار نفر در شهرهای رودهن و بومهن تحت پوشش قرار می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، احمد حیدری در آئین بهره برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای رودهن و بومهن، اظهار داشت: از دو سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه مسکن ملی و نهضت ملی مسکن و ساخت و سازهایی که در این منطقه صورت گرفته؛ اما در زمینه آب و فاضلاب در این حوزه مشکلاتی وجود داشت.

وی افزود:  در بازدید امروز مشاهده شد که اقدامات خوبی در راستای رفع مشکلات آب و فاضلاب صورت گرفته و در منطقه مهرآباد یک سیستم فاضلاب مجهز احداث شده و آماده بهره برداری است.

معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو تصریح کرد: در منطقه گلخندان برای شهرهای رودهن و بومهن نیز اقدامات خوبی با تکنولوژی روز صورت گرفته و این منطقه 15 هکتاری نیز فاز یک تصفیه‌خانه فاضلاب در حال ساخت است و از پیمانکار محترم و مسئولان تشکر می‌کنیم که امید است تا پایان سال قسمت اول آن به بهره برداری برسد و مشکلاتی که برای مردم از قبل بوده، حل شود.

حیدری گفت: با بهره برداری مدول اول 150 هزار نفر و با تکمیل آن تا 350 هزار نفر تحت پوشش قرار می گیرند.

معاون وزارت نیرو در پایان خاطرنشان کرد: برای شهر دماوند نیز از گذشته برنامه ریزی شده و پیگیری اسنادی نیز صورت گرفته است که با برنامه ریزی این پروژه نیز انجام شود.

گفتنی است احمد حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو به همراه طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، محمدی مدیرعامل آبفای شرق استان تهران از روند پیشرفت فیزیکی احداث پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای رودهن و بومهن بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما