شناسهٔ خبر: 67780789 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

سعید راد بالای سر اسطوره استقلال چه گفت؟/ دلم نمی‌خواست ناصرحجازی را روی تخت بیمارستان ببینم

خبر درگذشت هنرپیشه سرشناس و طرفدار پرسپولیس باعث تاثر بسیاری از اهالی هنر و جامعه ورزش شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، سعید راد بازیگر مطرح و توانمند کشورمان که آثاری ماندگار از او در سینمای ایران به جا مانده است، صبح دوشنبه پس از طی کردن یک دوره بیماری چشم از جهان فرو بست و مسافر آسمان شد. سعید خان از جمله بازیگرانی بود که به فوتبال هم علاقه زیادی داشت و با صراحت از تمایل خود به رنگ قرمز صحبت می‌کرد. بارها این هنرپیشه ارزشمند را در مراسم باشگاه پرسپولیس یا هنگام برگزاری دیدارهای این تیم در ورزشگاه آزادی دیده بودیم. مردی که البته همواره میان هواداران استقلال هم احترام و اعتبار خاصی داشت و هرگز یادمان نمی‌رود در جشن سالگرد تولد خبر ورزشی( آذر 1388) چقدر با پیشکسوتان آبی و به ویژه ناصرخان حجازی رفاقت داشت.

ملاقات با حجازی

اواخر آذر سال ۸۸ در روزهای نخستین بستری شدن ناصرخان حجازی هنگامی که برای ملاقات با اسطوره استقلال راهی بیمارستان شده بودیم، ناگهان در ورودی آسانسور با سعید راد برخورد کردیم. مثل همیشه برخلاف برخی سلبریتی‌های تازه به دوران رسیده برخورد بسیار گرمی با ما داشت و گفت: "کار دنیا را ببین، چند روز قبل من و  ناصر در جشن روزنامه شما کنار هم بودیم و حالا باید اینجا همدیگر را ملاقات کنیم. ای روزگار. اصلاً دلم نمی‌خواست ناصر را روی تخت بیمارستان ببینم. این بنده خدا جایش داخل زمین فوتباله نه درون مریضخانه"

سعید خان در خلال آن ملاقات از عکس گرفتن با ناصرخان هنگام بستری بودن اسطوره استقلال به شدت اکراه داشت و می‌گفت: "بگذار حجازی خوب بشه، حسابی کنار هم برای شما ژست می‌گیریم. اصلاً دلم نمی‌خوهاد اینجا کنار تخت ناصر عکس داشته باشم"

دعا کنید سربار کسی نشوم

آخرین بار که صدای این بازیگر ارزشمند را شنیدیم، فروردین امسال بود. زمانی که استاد به خاطر زمین خوردن به بیمارستان منتقل شده بود. اصلاً مجالی برای مصاحبه نبود و چنین قصدی هم نداشتیم. با وجود بیماری، از ما به خاطر تماسی که گرفته بودیم تشکر کرد و گفت: پسرجان! دعا کن سربار کسی نشوم. دلم نمی‌خواد مزاحم هیچکس باشم.

البته که شما نه سربار بودید و نه مزاحم. شما جنتلمن بودید و یکی از مفاخر بازیگری ایران. مردی که همواره حرمت اهالی رسانه را نگه می‌داشت و ارتباطی بسیار صمیمانه نیز با خبرورزشی داشت. حالا دیگر احتیاج به هیچ عکسی از شما هم نیست چون در آسمان کنار دوستان مشترک قابی بسیار زیبا و البته فوق العاده حسرت برانگیز می‌بندید. روحتان شاد و یادتان همیشه باقی.

نظر شما