شناسهٔ خبر: 67780690 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

اولین خرید هوادار؛ مهدی رحمتی جانشین شجاعی؟!

به گفته سرپرست هوادار شاید سید مهدی رحمتی جانشین مسعود شجاعی روی نیمکت این تیم شود.

صاحب‌خبر -

در حالی که تصور می‌شد مسعود شجاعی سرمربی هوادار است و فصل جدید را با این تیم شروع خواهد کرد اما مصاحبه سرپرست این تیم عجیب بود. 

علی طهماسبی امروز در مصاحبه‌ای از مشخص شدن سرمربی تیمش تا دو روز آینده خبر داد!

 البته او در صحبت‌هایش از احتمال ماندن شجاعی هم خبر داده است اما از گزینه جدی دیگری به نام مهدی رحمتی هم نام برده است.

گویا مذاکراتی هم با این مربی انجام شده و او فاصله زیادی با نیمکت هوادار ندارد. البته پیش از این صحبتی از سوی باشگاه هوادار در مورد قطع همکاری با شجاعی و دلیل آن صحبتی را مطرح نکرده بود. به نظر می‌رسد عاملی که باعث شده تا مسئولان این تیم به گزینه دیگری به غیر از شجاعی فکر کنند نتایج این تیم در چند هفته پایانی است.

شجاعی از ابتدای حضورش در هوادار نتایج بسیار خوبی گرفت و بازی این تیم و درخشش بازیکنانی مانند شجاعیان بعد از مدت‌ها سوژه رسانه‌ها بود. در آن زمان قطعا ماندن مسعود شجاعی به مهم‌ترین هدف مدیران این تیم تبدیل شده بود. به یکباره اما نتایج بد در چند هفته آخر و حذف از جام حذفی کمی در ماندن شجاعی اما و اگر به وجود آورد. البته این را نباید فراموش کرد که مصدومیت علیرضا حقیقی و حضور آرشا شکوری، نقش زیادی در باخت‌های عجیب و غریب و پرگل این تیم داشت. با این حال بخشی از این باخت‌ها هم به نام شجاعی نوشته شده و حالا او برای ماندن در هوادار همبازی سابق خود در تیم ملی، مهدی رحمتی را به عنوان رقیب مقابلش می‌بیند.

هوادار از جمله تیم‌هایی است که اخبار خاصی از آن در نقل وانتقالات شنیده نشده و آنها نه تنها بازیکنی جذب نکرده‌اند که احتمالا ایوب کلانتری، علیرضا حقیقی و بابک مرادی را هم از دست داده است. این مساله‌ای است که کار را برای سرمربی آینده هوادار سخت خواهد کرد و شاید مسعود شجاعی را هم برای ماندن مردد کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما