شناسهٔ خبر: 67779724 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

دستگیری ۵۸۷ سارق در ۳ روز

معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي فراجا از اجراي مرحله اول طرح عملياتي مبارزه با سارقان اماکن در کشور خبر داد و گفت: با تلاش کارآگاهان در اين رابطه بيش از 830 فقره سرقت کشف شده است.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، سرهنگ محمدرضا اکبري در تشريح اين خبر ، اظهار داشت: مرحله اول طرح مبارزه با سارقان اماکن (خصوصي و دولتي) در اواخر تير ماه سال جاري به مدت 3 روز در استان‌هاي سراسر کشور با محوريت پليس آگاهي اجرا شد.

وي با بيان اينکه اين طرح با هدف شناسايي و دستگيري سارقان اماکن به صورت کاملا متمرکز در سطح کشور انجام شد، افزود: با تلاش شبانه روزي کارآگاهان پليس آگاهي و اقدامات پليسي حدود 587 نفر سارق شناسايي و دستگير شدند.

معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي فراجا تصريح کرد: در بازجويي هاي انجام شده توسط کارآگاهان، سارقان به بيش از 830 فقره سرقت در اين خصوص اعتراف کردند که متهمان دستگير شده ضمن تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

وي همچنين از دستگيري 37 مالخر نيز در اين رابطه خبر داد و گفت: پليس با کساني که اقدام به فروش اموال مشکوک مي کند، قاطعانه برخورد و به هيچ وجه کوتاه نخواهد آمد.

سرهنگ اکبري خاطرنشان کرد: براي جلوگيري وقوع سرقت از اماکن خصوص و دولتي نکات بسيار زيادي وجود دارد که صاحبان آن مي توانند با تجهيز ايمني ساختمان مانند دزدگير، دوربين هاي مدار بسته، رعايت اصول ساخت همانند راه هاي ورودي مکان و همچنين توجه به هشدارهاي پليس در اين زمينه را مد نظر قرار دهند.

نظر شما