شناسهٔ خبر: 67779038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

عملکرد حراست پالايشگاه به الگو تبديل‌ شده است

صاحب‌خبر -
عملکرد حراست پالايشگاه به الگو تبديل‌ شده است

خبرگزاری آریا-به مناسبت روز حراست مدیرعامل و جمعی از مدیران این شرکت با کارکنان واحد حراست نشست صمیمانه داشتند.

به گزارش خبرگزاری آریا از آبادان؛مدیرعامل پالایشگاه آبادان در این نشست اظهار کرد: در این مدت باوجود گرما و مناسبت‌های مختلف مثل عزاداری محرم پروژه‌های مختلفی ازجمله نصب دوربین‌های مدار بسته در مناطق مختلف پس از وعده صادق با کوتاه‌ترین روند و درزمانی کوتاه توسط نیروهای حراست اجرایی شد که الگویی برای دیگر واحدها تبدیل‌شده و این امر بی‌سابقه است.

حکیم قیم بر اهمیت و فداکاری کارکنان واحد حراست تاکید کرد و گفت: مردانی در اداره حراست بندر صادراتی ماهشهر و آبادان از مال و دارایی مملکت که نزد ما امانت است در شرایط دشوار حراست می‌کنند که خدمات آن‌ها قابل‌تقدیر است.

وی افزود: علاوه بر اینکه وظیفه حراست به‌خودی‌خود دشوار است اما شرایط کار کردن در آبادان و ماهشهر خاص است و کمبود نفرات و گستردگی منطقه اعم از عملیاتی و مسکونی این دشواری را مضاعف می‌کند.

مدیر حراست شرکت پالایش نفت آبادان نیز در این نشست به برشماری پروژه‌های انجام‌شده پرداخت و اظهار کرد: تعداد پروژه‌های اجرایی شده در حوزه حراست پالایشگاه آبادان در سه سال گذشته نسبت به 10 تا 15 سال پیش بی‌سابقه بوده است.

مصطفی شری زاده حمایت مدیریت را عامل اصلی در ثمربخشی کارها دانست و افزود: نگاه متفاوت و توجه ویژه مدیر پالایشگاه باعث گردید در انجام وظایف دقت عمل بیشتری شود و امنیت و حراست هم‌زمان در اولویت‌ها قرار گیرد.

به گفته او خرید تجهیزات امنیتی، استحکام فنس های پیرامونی، ساماندهی ورودی‌ها، احداث ساختمان کنترل تردد و اجرای 11 پروژه نصب دوربین مداربسته در نقاط مختلف ازجمله دروازه‌های ورودی و رستوران پنج مهر نمونه اقدامات انجام‌شده در این مدت بوده است.

 

 

پایان پیام./

نظر شما