شناسهٔ خبر: 67778472 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

به منظور بهبود آبرسانی انجام شد؛

لايروبي و کف‌شکني چاه‌هاي آب خام فضاي سبز منطقه 20

صاحب‌خبر -
لايروبي و کف‌شکني چاه‌هاي آب خام فضاي سبز منطقه 20
خبرگزاری آریا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 از اجرای عملیات لایروبی و کف‌شکنی چاه‌های موجود در بوستان‌ها و قطعات فضای سبز این منطقه با هدف بهبود وضعیت آبرسانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ابراهیم کوه نژاد با اشاره به اینکه طرح های تحول 20 گانه خدمت با قوت در حال انجام است، گفت: به منظور تامین زیرساخت‌های آبرسانی و با هدف استفاده بهینه از منابع آب های زیرزمینی و بهبود آب دهی، عملیات لایروبی و کف شکنی چاه ها در دستور کار قرار گرفت و 12 حلقه چاه لایروبی و بهسازی شد.
کوه نژاد با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری فضای سبز به اندازه توسعه آن اهمیت دارد، افزود: با انجام این عملیات آب مورد نیاز برای آبیاری بوستانها و فضاهای سبز تامین می شود و با توجه به گرمی هوا مورد تنش آبی قرار نخواهند گرفت.
وی بوستان های فرهنگیان، ماهور، هجرت، آلاله، دانش و قطعات فضای سبز خیابان علی نواز، حق گویان، بسیج، پل صوفی رازی، ورزشگاه مدرس، فرهنگسرای ولاء و مخزن صالح آباد را از جمله موقعیت های مورد اشاره برشمرد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 یادآور شد: انجام آبیاری شبانه و پرهیز از آبیاری در ساعات اوج گرما از دیگر تدابیر اندیشیده شده ویژه فصل تابستان است تا با رفع نیاز آبی گیاهان در طراوت و شادابی فضای سبز شهری خللی وارد نشود. 
انتهای پیام/

نظر شما