شناسهٔ خبر: 67778407 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

گاردیو به هیچکدام از بازیکنان جدید بازی نداد

در بازی تدارکاتی دیروز پرسپولیس هیچکدام از نفرات جدید و همین طور چند بازیکن نامدار قدیمی این تیم بازی نکردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس روز گذشته در اولین بازی تدارکاتی خود به مصاف تیم منتخب جوانان و امید پرسپولیس بازی کرد و درنهایت با دو گل به پیروزی رسید.

سرخ پوشان در این بازی با دو ترکیب متفاوت در هر نیمه به میدان رفتند اما نکته جالب این بود که در هر دو ترکیب چند بازیکن نامدار غایب بودند و گاریدو تشخیص داد از بازیکنان جوان تر بهره ببرد.

نگاهی به ترکیب پرسپولیس در هر دو نیمه نشان می دهد تمام نفرات جدید به دلیل دیر اضافه شدن به تمرینات در ترکیب غایب بودند. فرشاد احمدزاده و علی علیپور که با یک روز فاصله در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته به تمرین اضافه شدند در ترکیب حضور نداشتند و به جز آن ها، سعید صادقی، عیسی آل کثیر و امید عالیشاه نیز از غایبان اصلی بازی دیروز بودند.

گویا آل کثیر دچار مصدومیت شده و مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است و امید عالیشاه نیز با رهایی از مصدومیت از روز جمعه به تمرینات گروهی اضافه شده و به همین دلیل در بازی تدارکاتی دیروز غایب بود. سعید صادقی نیز به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و تمام این مسائل دست به دست هم داد تا روز قبل و در اولین بازی تدارکالتی پیش فصل سرخ پوشان تهرانی شاهد غیبت نفراتی چون سعید صادقی، عیسی آل کثیر، علی علیپور، فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه در ترکیب باشیم.

نظر شما