شناسهٔ خبر: 67778291 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

فروش فوری خودرو | فروش فوری خودرو امروز

بشتابید؛ فروش فوری خودرو با شرایط اقساطی زیر قیمت کارخانه | حراج تابستانه ایران خودرو بدون چک و سفته با 252 میلیون پیش پرداخت

ثبت نام ایران خودرو ویژه مرداد ۱۴۰۳ آغاز شد. متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها می‌توانند در طرح فروش فوری خودرو شرکت کنند.

صاحب‌خبر -

فروش فوری خودرو ویژه مرداد ۱۴۰۳ آغاز شد. متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها می‌توانند در طرح پیش فروش ایران خودرو شرکت کنند.

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز شد. متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها می‌توانند در این طرح خودروی موردنظر را با پرداخت بهای کارخانه خریداری کنند.

بر اساس اطلاعیه ثبت نام ایران خودرو، برای خرید سورن پلاس به قیمت کارخانه باید حوالی۲۵۲ میلیون تومان واریز کنید و زمستان خودرو را تحویل بگیرید.

زمان ثبت نام فروش فوری خودرو مرداد ۱۴۰۳

ثبت نام سورن پلاس از روزشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱شروع است.

فراخوان ثبت نام سمند سورن پلاس ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو است که با عنوان الویت تابستان ۱۴۰۳ شناخته شدند. پیش فروش سورن پلاس، ویژه منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو می‌باشد اسامی آنها به عنوان اولویت اول فروش فوری ایران خودرو اعلام شده است.

تکمیل مراحل ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه سمند سورن پلاس تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

مطابق با بخشنامه فروش صادر شده ایران خودرو، متقضیان سامانه یکپارچه که در اولویت تابستان ۱۴۰۳ قرار گرفته می‌توانند در این طرح شرکت کنند. البته زمان ثبت‌نام بوسیله پیامک به آنها اعلام می‌شود. برای ثبت‌نام باید به سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنید.

قیمت سورن پلاس دوگانه سوز در این بخشنامه به صورت قطعی اعلام نشده و احتمالاً خودرو در زمان تحویل و به نرخ روز به مشتری تحویل می‌شود.

مطابق بخشنامه دو برنامه فروش برای این خودرو درنظر گرفته شده است. متقاضیان می‌توانند از بین موعد تحویل دی ۱۴۰۳ یا بهمن ۱۴۰۳ یکی را انتخاب کرده و مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کنند. جزئیات بیشتر در بخشنامه زیر گنجانده شده است:

به اطلاع متقاضیان و نمایندگی های مجاز میرساند، شرایط پیش فروش (فراخوان) محصول سورن پلاس دوگانه سوز ویژه سامانه یکپارچه با اولویت تابستان 1403 صرفا جهت اولویت های مندرج در این بخشنامه اعلام می شود.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان اولویت های تابستان 1403 به این شرکت اعلام شده به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان پیامک ارسال گردیده، امکان ثبت نام در این بخشنامه را دارند.

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال به عنوان گرانقیمت‌ترین سواری داخلی در بازار آزاد، امروز شنبه ۳۰ تیر به طور متوسط معادل یک میلیارد تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک شقف‌شیشه‌ای ۹۹۵ میلیون فروخته می‌شود و خرید تارا اتوماتیک V۴ در بازار آزاد ۹۹۰ میلیون آب می‌خورد.

ساینا S دنده‌ای جزو ارزان‌ترین سواری‌هاست. فروشنده‌ها، قیمت ساینا S دنده‌ای را نزدیک ۴۲۰ میلیون به خریداران اعلام می‌کنند و کوییک GX به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های اقتصادی ۴۲۵ میلیون به فروش می‌رسد.

اطلس آخرین سواری عرضه‌شده از سوی خودروسازان داخلی و این یکی ۵۴۰ میلیون قیمت‌گذاری شده است. قیمت سورن پلاس دوگانه‌سوز نیز که جایگزینی برای پژو پارس معرفی می‌شود به ۷۷۰ میلیون رسیده است. قیمت روز خودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

نظر شما