شناسهٔ خبر: 67777074 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به دنبال فرمولی برای خرید گیمارش

سیتی جانشین دی‌بروینه را انتخاب کرد

قهرمان فعلی لیگ برتر می‌داند که در همین تابستان به احتمال فراوان کوین دی بروینه را از دست خواهد داد و به دنبال فرمولی برای جذب جانشین او، برونو گیمارش، است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی به دنبال تقویت خط هافبک خود است. سیتی یک همراه با کیفیت برای رودری می‌خواهد و بازیکنی که در صورت غیبت ستاره اسپانیایی نیز بتواند جایگزین او شود. خرید کالوین فیلیپس یک ناکامی بزرگ بود و اکنون جست‌وجو ادامه دارد.

در صورتی که جدایی کوین دی بروینه از منچسترسیتی قطعی شود، نیاز به جذب یک هافبک جدید مضاعف نیز خواهد شد. گفته می‌شد دی بروینه با الاتحاد به توافق رسیده ولی دیروز این خبر رسمی شد اما در سیتی همه می‌دانند که ستاره بلژیکی عزمش برای انتقال به تیمی در عربستان را جزم کرده و تا پایان تابستان جدا می‌شود.

دی بروینه در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود گفته بود: «عربستان سعودی؟ در سن من باید همه چیز را در نظر گرفت. شما در آخرین سال‌های فوتبال وقتی صحبت از مقادیر باورنکردنی پول می‌شود، باید به آن فکر کنید. برای همسر و خانواده‌ام، این یک ماجراجویی عجیب و غریب و خوب است. من باید به آینده‌ام فکر کنم. اگر دو سال در عربستان بازی کنم، می‌توانم درآمدی باورنکردنی داشته باشم.»

در همین رابطه دیلی استار گزارش داده است منچسترسیتی برونو گیمارش برزیلی را گزینه‌ای خوب برای جانشینی دی بروینه می‌داند و به دنبال فرمولی است تا او را بخرد. نیوکسل برای گیمارش 100 میلیون می‌خواهد، مبلغی که سیتی نمی‌خواهد آن را بپردازد. بنابراین، یک گزینه این است که لوئیس 19 ساله و باب 21 ساله را در این پروسه انتقال بگنجانند و از نیوکسل تخفیف بگیرند. هر دو انتقال قرضی خواهد بود و آنها در سال‌های بعد می‌توانند به سیتی برگردند و برای یک جایگاه ثابت بجنگند.

نظر شما