شناسهٔ خبر: 67775400 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تیمی بهتر از رئال مادرید نیست

اعتراف بنزما: زمان رفتن من از رئال رسیده بود

کریم بنزما معتقد است که رئال بهترین تیم دنیاست و خودش زمان درستی را برای ترک این باشگاه انتخاب کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بنزما پس از چندین سال حضور در ترکیب رئال مادرید و به دست آوردن افتخارات و موفقیت‌های بسیار زیاد با این تیم در نهایت تصمیم گرفت که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته  این باشگاه را ترک کند و راهی فوتبال عربستان شود تا با پیراهن الاتحاد به میدان برود.

او فصل پر فراز و نشیبی را در فوتبال این کشور پشت سر گذاشت و حتی در مقطعی شایعاتی درباره احتمال جدایی او از این باشگاه به صورت کاملا جدی به گوش می‌رسید ولی این ستاره فرانسوی حالا در آستانه آغاز دومین فصل از حضورش در لیگ فوتبال عربستان است و از شرایطش در این تیم راضی به نظر می‎‌رسد.

این بازیکن گفتگویی مفصل با نشریه مارکا انجام داده است که بخش‌های جذاب آن را در زیر می‌خوانیم.

انتظار داری که دومین فصل حضورت در الاتحاد با توجه به تغییرات ایجاد شده به چه شکل باشد؟

بنزما: ما تمرینات پیش فصل را به بهترین شکل ممکن با بازیکنان و مربی جدید آغاز کردیم و در تلاش برای داشتن فصلی خوب هستیم. اردوی پیش فصل خوبی داریم و برای کسب بهترین نتایج تلاش خواهیم کرد.

انتظارات از بنزما برای الاتحاد در این فصل به چه شکل است؟

بنزما: فکر می‌کنم انتظارات از من بیشتر و بهتر از سال گذشته است. شرایط در فصل گذشته خیلی خوب پیش نرفت. ما امسال باید بازی بهتری ارائه دهیم و تلاش کنیم که قهرمان لیگ شویم که مهم‌ترین جام برای این باشگاه و هواداران به حساب می‌آید. آنها به دنبال کسب جام هستند و ما هم همین‌طور. من اینجا با تیمم هستم تا قهرمان شوم و همه باید این را بدانند.

1982634

آیا حس می‌کنی اینجا مهم هستی؟

بنزما: بله، البته. می‌دانم که باید چه کاری انجام دهم. به همین دلیل است که می‌خواهم خودم را به خوبی آماده کنم و روی فرم باشم تا بتوانم به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم و امیدوارم که این فصل جام قهرمانی را به دست آورم. این هدف من و همه بازیکنان است.

رئال مادرید فصل گذشته دو جام مهم به دست آورد. نظرت چیست؟ احساس خاصی داشتی؟

بنزما: بله، فصل خیلی درخشانی بود. رئال همیشه بهترین تیم دنیاست. بازیکنان می‌آیند و می‌روند اما رئال همیشه در صدر است. آنها بهترین هستند و این موضوع را ثابت کردند.

وقتی فینال ومبلی در لندن (لیگ قهرمانان اروپا) را دیدی چه حسی داشتی؟

بنزما: لذت بردم. خیلی زیاد. این تیم من است و همیشه طرفدار رئال و هم‌تیمی‌هایم خواهم بود. رئال همیشه رئال است، تیمی خاص.

تا به حال از جدایی پشیمان شدی؟

بنزما: بعضی از بازیکنان می‌آیند و بعضی دیگر می‌روند. شرایط به این شکل است و همیشه این اتفاق رخ خواهد داد. زمان درست من برای جدایی فرا رسیده بود. البته که به گذشته نگاه می‌کنم و احساس خوشحالی دارم. آنها فصل گذشته فوتبالی خوب و قدرتمندانه را به نمایش گذاشتند و به همین دلیل توانستند قهرمان لیگ قهرمانان و لالیگا شوند. فکر می‌کنم که امروز تیمی بهتر از رئال مادرید نیست.

1924020

فکر می‌کنی تیمی هست که سلطه رئال مادرید را تهدید کند؟

بنزما: آنها بهترین تیم دنیا هستند. همیشه قدرتمند هستند و برای همه جام‌ها می‌جنگند. من از این جا فکر نمی‌کنم که تیمی بتواند بهتر از آنها باشد.

شماره ۹ رئال یک فصل بعد از تو بدون بازیکن ماند و حالا به کیلیان امباپه رسیده است.

بنزما: منتظر بودم که او دیر یا زود به رئال مادرید بپیوندد. همیشه به این موضوع فکر می‌کردم و از این اتفاق خوشحال هستم. او بازیکن بسیار خوبی است.

فکر می‌کنی رئال بتواند درخشش فصل گذشته را تکرار کند؟

بنزما: البته، البته. هیچ تیمی واقعا بهتر از رئال مادرید نیست. آنها همه ویژگی‌های لازم را دارند. بازیکن، مربی و رییس.

نظرت درباره قهرمانی تیم ملی اسپانیا در یورو چیست؟

بنزما: از همان بازی اول خیلی خوب بودند. سبک بازی و شخصیت و فوتبال آنها عالی بود. اسپانیا همیشه سبک بازی خاصی با لمس توپ و حرکات بازیکنان دارد اما این بار از همان بازی اول نشان دادند که شایسته قهرمانی هستند. آنها بهترین تیم بودند و باید تحسین‌شان کرد. اسپانیا منصفانه به قهرمانی رسید و بهترین بود.

نظر شما