شناسهٔ خبر: 67774646 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

مصدومیت بمب پرسپولیسی‌ها جدی شد

پرسپولیس این روزها سه بازیکن مصدوم دارد.

صاحب‌خبر -

سعید صادقی که در تابستان  ۱۴۰۱ با انتقالی پر سروصدا به پرسپولیس ، بمب سرخپوشان لقب گرفت، این روزها با مصدومیتی جدی دست و پنجه نرم می‌کند.

این ستاره در شرایط فعلی برای بازگشت به میادین خیلی کار دارد. جالب اینکه او سه چهار هفته مانده به اتمام مسابقات فصل پیش مدعی شد که در خانه‌اش سر خورده و به این خاطر مجبور شده پایش را گچ بگیرد. او حتی میزان دوری از میادین را برای خود یک ماه در نظر گرفته بود درحالی‌که واقعیت امر چیز دیگری بود. همان‌طور که قبلا اشاره داشتیم صادقی موقع موتورسواری در پیست زمین خورده بود و پایین ساق پایش دچار شکستگی شده بود به‌حدی که او مجبور شد پایش را به تیغ جراحی بسپارد. با وجود اینکه بیش از دو ماه از مصدومیت صادقی می‌گذرد او کم‌کم شرایط دویدن را پیدا کرده است.

در‌حال‌حاضر هم حداقل دو هفته دیگر کار دارد تا شرایط بازگشت به تمرینات گروهی را پیدا کند. بعد از آن این بازیکن باید با پشت‌سر گذاشتن یک دوره آماده‌سازی خود را برای بازگشت به میدان آماده کند. به‌نظر می‌آید صادقی در بهترین حالت در هفته‌های ابتدایی لیگ آماده بازی شود. البته اگر نامش تا آن موقع در لیست پرسپولیس بماند.

امید عالیشاه که در زانویش احساس درد می‌کرد از روز شنبه این هفته به تمرینات گروهی سرخپوشان برگشت. همچنین عیسی آل‌کثیر که در تمرینات پرفشار احساس درد در پایش داشته در اواخر هفته مجوز بازگشت به تمرینات گروهی را پیدا خواهد کرد.

نظر شما