شناسهٔ خبر: 67774225 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

نظرسنجی بایدن قبل از کناره گیری

منابع خبری میگویند که جو بایدن چند روز قبل از کناره گیری از نامزدی حزب در انتخابات از کمپین خود خواسته است تا یک نظرسنجی با دوگانه ترامپ-بایدن و هریس-ترامپ برگزار کنند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، برخی منابع خبری می‌گویند که جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری چند روز قبل از کناره گیری از نامزدی خود به کمپین انتخاباتی خود دستور داده تا یک نظرسنجی با دوگانه ترامپ-بایدن و ترامپ-هریس برگزار کنند تا احتمالا براساس نتایح این نظرسنجیها درباره ادامه حضور در انتخابات یا کناره گیری از آن تصمیم گیری کند.

شبکه ان بی سی نیوز با انتشار جدولی نتایج این نظرسنجیها را منتشر کرده است که نشان دهنده اختلاف کم هریس با بایدن در رقابت با ترامپ است. هرچند که در هر نظرسنجی وضعیت هریس اندکی بهتر است.

نظرسنجی بایدن قبل از کناره گیری

طبق نظرسنجی شبکه ان بی سی نیوز، در رقابت بایدن با ترامپ او ۴۳ درصد و ترامپ ۴۵ درصد آرا را کسب خواهد کرد. و در دوگانه هریس- ترامپ، هریس ۴۵ درصد و ترامپ ۴۷ درصد آرا را کسب کردند.

بایدن در نهایت روز یک شنبه با انتشار بیانیه‌ای از رقابتهای انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا کناره گیری و همزمان از نامزدی کامالا هریس معاون خود حمایت کرد.

 

نظر شما