شناسهٔ خبر: 67774151 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

سامسونگ A دنیایی از امکانات در دسترس شما!

شرکت سامسونگ یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند اندرویدی به‌شمار می‌آید که همواره تلاش کرده است تا موبایل‌های مختلفی را با قیمت‌های گوناگون تولید و به بازار عرضه کند.

صاحب‌خبر -

رپرتاژ آگهی: یکی از سری‌های گوشی سامسونگ، سری A است. در سری A سامسونگ شاهد طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه هستیم که برای کاربران مختلف با نیازها و بودجه‌های متفاوت مناسب هستند. این گوشی‌ها با ارائه تعادل مناسب بین قیمت و کارایی، به یکی از محبوب‌ترین سری‌های سامسونگ تبدیل شده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با برخی از بهترین گوشی‌های این سری آشنا کنیم.

معرفی گوشی سامسونگ A72

سامسونگ A72 یکی از گوشی هوشمند میان‌رده سری A سامسونگ است. این گوشی صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080×2400 پیکسل، پردازنده Snapdragon 720G، 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. در سامسونگ A72 شاهد سیستم دوربین چهارگانه در پشت هستیم که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق 5 مگاپیکسلی است. البته این گوشی دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز دارد. A72 با داشتن باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین دارای حسگر اثر انگشت، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون است.

معرفی گوشی سامسونگ A73

خرید گوشی a73

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های سری A، سامسونگ گلکسی A73 5G است. این گوشی از نظر طراحی و مشخصات فنی شباهت زیادی به مدل A53 5G دارد؛ اما از نظر دوربین و عمر باتری، کمی قوی‌تر است. در این موبایل شاهد صفحه نمایش 6.7 اینچ از نوع Super AMOLED Plus با رزولوشن 1080×2400 پیکسل هستیم. این دستگاه پردازنده Qualcomm Snapdragon 778G 5G، رم 6 یا 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت دارد. A73 دارای سیستم دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسل، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسل، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسل، دوربین عمق 5 مگاپیکسل و همچنین دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. این نکته مهم را نیز در نظر بگیرید که سامسونگ گلکسی A73 5G باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی دارد.

مقایسه گوشی A72 با A73

سامسونگ گلکسی A۷۲ و A۷۳ هر دو گوشی‌های میان‌رده هستند؛ اما A73 مدل جدیدتر است. از نظر پردازنده در گوشی A72 شاهد پردازنده Qualcomm Snapdragon 720G هستیم؛ اما در گوشی A73 پردازنده Qualcomm Snapdragon 778G به‌کار رفته که به‌طور قابل توجهی سریع‌تر و کارآمدتر از A72 است. این ویژگی به عملکرد روان‌تر به‌ویژه در کارهای سخت مانند بازی و چند وظیفه منجر می‌شود. از نظر سیستم دوربین، A72 دوربین‌های64 مگاپیکسل اصلی، 8 مگاپیکسل تله فوتو، 12 مگاپیکسل فوق عریض و 5 مگاپیکسل ماکرو دارد؛ این در حالی است که A73 از دوربین‌های 108 مگاپیکسل اصلی، 12 مگاپیکسل فوق عریض، 5 مگاپیکسل ماکرو و عمق 5 مگاپیکسل بهره می‌برد. سنسور اصلی دوربینA73 وضوح بالاتری دارد؛ اما فاقد لنز تله فوتو A72 است. لنز تله فوتو امکان زوم اپتیکال را فراهم می‌کند که به‌طور کلی کیفیت بهتری نسبت به زوم دیجیتال دارد.

از دیگر تفاوت‌های بین این دو می‌توان به این نکته اشاره کرد که موبایلA73 کمی سبک‌تر از A72 است. البته هر دو گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز هستند. به‌طور کلی می‌توان گفت که سامسونگ گلکسی A73 به لطف پردازنده سریع‌تر، سرعت ذخیره‌سازی بالاتر و اتصال 5G، گوشی بهتری است.

بهترین روش خرید گوشی‌های سامسونگ A

پیندو

در صورتی‌که قصد تهیه گوشی‌های سامسونگ سری A را دارید، می‌توانید برای خرید گوشی سامسونگ a72 https://www.pindo.ir/list/samsung-galaxy-a۷۲/ در پیندو اقدام کنید. پیندو پلتفرمی فعال در حوزه تجارت آنلاین است که مهم‌ترین هدف آن خرید و فروش آسان کالاهای نو است. این سایت با تمرکز بر مدل کف بازاری، بستری را فراهم می‌کند تا تمامی کسب‌وکارها بتوانند به سادگی و بدون هیچ محدودیتی، کالاهای نو خود را به خریداران عرضه کنند. فروشندگان در این پلتفرم می‌توانند با تنوع در قیمت‌گذاری و شرایط پرداخت، ارسال و مرجوعی، بهترین تجربه خرید را برای مشتریان خود رقم بزنند. دسته‌بندی‌های متنوع پیندو شامل طیف وسیعی از کالاهاست و نیازهای مختلف خریداران را به‌طور کامل پوشش می‌دهد. این دسته‌بندی‌ها به شرح زیر هستند:

  • کالای دیجیتال

  • خانه و آشپزخانه

  • مد و پوشاک

  • زیبایی و سلامت

  • فرهنگ و هنر

  • سرگرمی و فراغت

  • وسایل نقلیه

  • خدمات

  • صنعتی و اداری

  • مواد غذایی

لازم به ذکر است که وب‌سایت پیندو مزایای مختلفی دارد که باعث بهبود جایگاه آن در بین کسب‌وکارها شده است. در وهله اول باید گفت که در این سایت هرکسی با هر روشی می‌تواند کالاهای نو خود را بفروشد. درواقع صاحبان مشاغل این امکان را دارند که به سادگی فروشگاه خود را در پیندو راه‌اندازی کنند. این تنوع محصولات و فروشندگان متعدد کمک می‌کند تا در سایت پیندو لیست قیمت‌های گوشی سامسونگ https://www.pindo.ir/list/samsung-mobile/ را ببینید و برای خرید موبایل دلخواه خود اقدام کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما