شناسهٔ خبر: 67771836 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در اردوی فرانسه به اوج می‌رسیم؛

محمد فتوحی: به اندازه همه رقیبان مان برای مدال المپیک شانس داریم

زینب حاجی حسینی

ملی پوش شمشیربازی ایران با تاکید بر آمادگی تیمش برای ورود به المپیک گفت: با تمام حریفان المپیکی مان در مسابقات مختلف رقابت داشته و موفق به شکست شان شدیم و به اندازه همه آنها شانس مدال داریم.

صاحب‌خبر -

محمد فتوحی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر بلافاصله بعد از قطعی کردن سهمیه المپیک برای پیگیری تمرینات وارد اردوی آماده سازی شد، گفت: تا وقتی پیمان فخری به مجموعه اضافه شود، بیشتر پیگیر تمرینات بدنسازی بودیم. بعد از آن هم ضمن ادامه این تمرینات روی برنامه های تاکتیکی هم تمرکز داشتیم. در مجموع طوری تمرینات را دنبال کردیم که امروز در شرایط قابل قبولی قرار داریم.

وی با یادآوری اینکه تیم ملی اسلحه سابر ۲۶ تیر برای حضور در اردوی پیش از المپیک عازم فرانسه می شود، خاطرنشان کرد: این اردو در بهترین شرایط زمانی ممکن انجام می شود چون کمک می کند در آستانه بازی ها به آمادگی صد درصد برسیم. با ملی پوشان مصر و فرانسه در این المپیک تمرین خواهیم داشت و این کمک می کند مشکل حریف تمرینی مان هم برطرف شود.

ملی پوش شمشیربازی اسلحه سابر تصریح کرد: تا به امروز برای حضور متفاوت در المپیک و کسب نتایج بهتر، هر آنچه را که باید انجام می دادیم، انجام دادیم. مصمم هستیم با پیگیری تمرینات در چند روز باقی مانده و به ویژه در فرانسه، برای المپیک به اوج آمادگی برسیم.

فتوحی در مورد نتیجه گیری تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در المپیک پاریس گفت: المپیک با همه مسابقاتی که در سطح جهان برگزار می شود، فرق دارد. این بازی ها جایی است که همه بهترین ها در آن حضور دارند. همه تیم ها و ورزشکارانی که در شمشیربازی کسب سهمیه کرده اند، شانس مدال هم دارند. تیم ملی ایران با تیم هایی باید رقابت داشته باشد که همگی شانس مدال هستند.

محمد فتوحی: به اندازه همه رقیبان مان برای مدال المپیک شانس داریم

وی در این زمینه ادامه داد: تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران هم اما تیم بزرگی است و به اندازه ۷ تیم دیگری که در المپیک حضور دارند، برای مدال شانس دارد. شرایط بازی ها بسیار حساس و رقابت ها بسیار نزدیک خواهد بود اما شانس مدال داریم و برای استفاده از آن تمام تلاش مان را خواهیم داشت.

شمشیرباز اسلحه سابر ایران که برای دومین بار در بازی های المپیک شرکت خواهد کرد، گفت: نتیجه گیری در المپیک به روز مسابقه و شرایط جریان رقابت هم خیلی زیاد بستگی دارد. با تیم هایی که در المپیک حضور دارند بارها در مسابقات مختلف روبرو شده ایم و تجربه شکست برخی از آنها را هم داریم. بنابراین خود را شایسته مدال می دانیم و دستیابی به آن را هدف خود قرار داده ایم.

محمد فتوحی تاکید کرد: تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر برای کسب سهمیه المپیک یک سال سخت را سپری کرد و در حضور خیلی از تیم های بزرگ و نامدار آن را برای خود قطعی کرد. امیدوارم با تلاشی که در تمرینات بعد از کسب سهمیه داشتیم، بتوانیم المپیک را هم با موفقیت کامل و دستیابی به هدف به پایان برسانیم.

نظر شما