شناسهٔ خبر: 67771784 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خبرورزشی‌گردی| شما استقلالی هستید یا من؟ من باید حرف بزنم نه لات‌های مجازی/ قبل از این‌که به پرسپولیس بروم با فتح‌الله‌زاده جلسه گذاشتم

ملی‌پوش اسبق استقلال و پرسپولیس به جدایی مهدی رحمتی از این تیم در سال ۹۸ واکنش نشان داده بود و البته از خودش هم دفاع کرد.

صاحب‌خبر -

علیرضا نیکبخت واحدی ملی‌پوش اسبق استقلال و پرسپولیس در اول مرداد سال ۹۸ مصاحبه بسیار تندی با خبرورزشی انجام داد و صراحتا از برخی رفتارها که در باشگاه استقلال صورت می‌گرفت، انتقاد کرد. او همچنین پیرامون حضور فوتبالیست‌ها در فضای مجازی هم حرف‌های خاصی زد که بد نیست خلاصه آن‌ها را به اتفاق هم مرور کنیم:

  • مهدی رحمتی را کنار گذاشتند اما دوباره از هیئت مدیره باشگاه به او زنگ زدند و خواستار بازگشت این بازیکن شدند. وقتی در یک کاری فکر نباشد، همین می‌شود. نه تنها برای مهدی بلکه برای خیلی از بازیکنان شرایط بدی درست کرده بودند. به نظرم رحمتی این‌قدر قدرت نداشت که بخواهد در استقلال همه تصمیمات را بگیرد و به نوعی، بیشتر کاسه و کوزه‌ها بر سر این بازیکن شکست.
  • دنبال پست و مقام در استقلال نیستم. زندگی ما حلال بوده و حتی وقتی به پرسپولیس هم رفتم، به ازای پولی که گرفتم، حلال‌وار بازی کردم و کم نگذاشتم اما الان بعضی‌ها این‌طوری نیستند و برای پر کردن جیب خود آمده‌اند. الان اگر ما حرفی بزنیم، می‌گویند دارد حاشیه درست می‌کند. ببخشید شما استقلالی هستید یا من؟ من استقلالی هستم و من باید حرف بزنم نه لات‌های فضای مجازی.
  • من اتفاقا خیلی هم به استقلال تعصب داشتم و دارم ولی مگر فیگو از بارسلونا به رئال نرفت؟ من هم مثل لوئیس فیگو در یک دوره زمانی مجبور شدم در تیم دیگری بازی کنم. این دلیل نمی‌شود که بگویند من تعصب نداشتم.
  • اگر کسی ادعا می‌کند استقلالی است، رزومه‌اش را روی میز بگذارد تا ببینیم آن‌ها بیشتر برای استقلال بازی کرده‌اند یا من! سر و دنده آن‌ها بیشتر شکسته شده یا من؟ بس کنید و خجالت بکشید. در فضای مجازی ۴ تا صفحه فیک درست کرده‌اید و ادای باتعصب‌ها را در می‌آورید؟ یک عده کارشان شده هزینه کردن در فضای مجازی. مرده شور فضای مجازی و اینستاگرام را ببرد که این‌ها را شاخ کرده است.
  • سال ۸۵ وقتی می‌خواستم از استقلال به پرسپولیس بروم، به دفتر فتح‌الله‌زاده رفتم و با او جلسه گذاشتم. ایشان مدیرعامل استقلال نبود ولی من به دفترش رفتم. اتفاقا بعداً گفتند چون رفته دفتر فتح‌الله‌زاده باید از استقلال برود و دیگر او را نمی‌خواهیم! یادم می‌آید به حاجی گفتم یک روز مانده تا پایان نقل و انتقالات و من را نمی‌خواهند. چه کار کنم؟ گفت بنشین، خودم زنگ می‌زنم. فتح‌الله‌زاده به مدیرعامل وقت استقلال زنگ زد اما آن‌قدر سرد با او برخورد کردند که از تماس خود خجالت کشید.

خبرورزشی‌گردی| شما استقلالی هستید یا من؟ من باید حرف بزنم نه لات‌های مجازی/ قبل از این‌که به پرسپولیس بروم با فتح‌الله‌زاده جلسه گذاشتم

نظر شما