شناسهٔ خبر: 67771397 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

برنامه جدید ژیلا صادقی لو رفت+عکس

ژیلا صادقی مجری پرحاشیه برنامه سلام صبح بخیر پس از مدت ها فاصله گیری از تلویزیون با کاری جدید و متفاوت برمیگردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، ژیلا صادقی بازیگر و مجری که بعد از مدت‌ها دوری از اجرای تلویزیونی، با برنامه «سلام صبح بخیر» به آنتن شبکه3 برگشت و به دلیل صحبت ها، پاسپورت آمریکا، زندگی خصوصی و... به چهره خبرساز تلویزیون تبدیل شد، در استوری خود خبر از کار جدیدش داد.  

ژیلا صادقی مجری رسانه ملی که از فعالان فضای مجازیست و حواشی های اطرافش پایانی ندارد، در استوری صفحه مجازی خود خبر از شرکت در یک برنامه به نام سلام مجری را داد. جزئیات زیادی از این برنامه منتشر نشده اما گویا سلام مجری اولین آکادمی مختص پرورش مستعدین در امر اجرا و گویندگی است و به زودی پخش خواهد شد.

 HzwKlVZ2zUOM

ژیلا صادقی مجری و بازیگر تلویزیون متولد 22 شهریور 1352 در تهران است، او سه خواهر و یک برادر دارد و فرزند دوم  خانواده است. برخی از اعضای خانواده اش مقیم خارج از کشور هستند و خودش نیز پاسپورت کشور آمریکا را دارد، او در سن 43 سالگی و در تاریخ 2 خرداد 1395 با محسن رجبی ازدواج کرده و متاهل است، این زوج فرزندی ندارند.

روزهای زندگی، دردسرهای طلایی، هزاران چشم، بی همتا، خیلی دور خیلی نزدیک، من سالوادور نیستم و... از فیلم و سریال هایی است که ژیلا صادقی در آن ها به ایفای نقش پرداخته و اجرای برنامه های کاپیتولاسیون،جهان در مطبوعات امروز، جاذبه‌ها، رنگ جوانی، سپید، راز خورشید، موج نو، با تو، ورود آقایان ممنوع، وِیژه برنامه تحویل سال نو، سالی نو، اینک بهار و... را برعهده داشته است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما