شناسهٔ خبر: 67770163 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ابوترابی:

رییس جمهور جدید در انتخاب کابینه به شایسته سالاری، توانمندی و انقلابی بودن افراد توجه کند

صاحب‌خبر -
رییس جمهور جدید در انتخاب کابینه به شایسته سالاری، توانمندی و انقلابی بودن افراد توجه کند
خبرگزاری آریا - عضو کمیسیون امورداخلی مجلس و شوراهای مجلس گفت: رییس جمهور منتخب باید با توجه با شایسته سالاری، توانمندی و نیروهای انقلابی همکاران خود را انتخاب کند.

ابوالفضل ابوترابی ؛ با اشاره به اولویت های دولت آینده، گفت: انتظار مردمی که با رای خود در انتخابات شرکت کردند، قطعا رونق اقتصادی، جلوگیری از واردات بی‌رویه، مبارزه با شکاف طبقاتی، بهبود شرایط معیشتی و مسکن است که باید دولت جدید در اولویت قرار دهد.
نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سهم خواهی ستادها از رییس جمهور منتخب ممنوع است بنابراین این نوع سهم خواهی، سم مهلکی است و اتاق فکر رییس جمهور منتخب باید با توجه با شایسته سالاری، توانمندی و نیروهای انقلابی نیروهای پرتلاش همکاران خود را انتخاب کند.
وی به مشکلات در بخش مسکن اشاره کرد و گفت: اگر از تولید کنندگان مسکن به درستی حمایت شود می‌توان در این بخش موفق بود. البته برخی از طرح‌ها ایراداتی دارد که باید اصلاح شود.
عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس دوازدهم بیان کرد: با تدوین و تنقیح قوانین و همدلی که بین دولت و مجلس انقلابی شکل خواهد گرفت، می‌توان مشکلات کشور را در همه بخش‌ها برطرف کنیم./
پایان پیام

نظر شما