شناسهٔ خبر: 67767460 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

پنج برابر جود: امباپه دست نیافتنی شد!

کی لیان امباپه در بدو ورود به رئال و در حالی که هنوز به میدان هم نرفته، همه ستاره‌های رئال را زیر سایه خود برده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برند آلمانی آدیداس این روزها از انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید در پوست خودش نمی‌گنجد. تاثیر مثبت انتقال امباپه از همه پیش‌بینی‌ها فراتر رفته و اینجا قرار نیست فقط در مورد تعداد پیراهن‌های فروخته شده صحبت کنیم. رقمی که به میلیون‌ها خواهد رسید.

فروش 5 برابر بلینگام

منابعی در باشگاه رئال مادرید و نیز آدیداس تایید کرده‌اند که تأثیر ورود امباپه بسیار بیشتر از هر چیزی است که قبلاً تجربه شده بود. فصل قبل، آمدن جود بلینگام شور و هیجانی زیاد را به پا کرد. حضور او رقابت در تیم را بالاتر برد و پیشرفت خود بازیکن به‌خصوص در گلزنی مشهود بود اما امباپه در همین ابتدای کار، بعد از معارفه و در حالی که هنوز به میدان هم نرفته، تاثیر مثبت 5 برابری نسبت به ستاره انگلیسی داشته است.

با فروش آنلاین طوفانی که با تاخیر در تحویل پیراهن‌های او به دلیل تقاضای بالا همراه شد و صف‌های بی‌پایان در اطراف فروشگاه رسمی رئال مادرید، تمام برنامه‌ریزی‌های قبلی آدیداس بر هم خورده است.

در واقع، در روزهای آینده، رئال مادرید قرار است ستاره جدیدی را به ترکیب اسپانسرهای خود معرفی کند، کسی که موفقیت با او تضمینی است. علاوه بر امباپه، رئال با وینیسیوس و بلینگام، بیشترین توجه تجاری را در دنیا به خود جلب خواهد کرد.

حقیقت این است که امباپه در حال حاضر یک استثنا است و در اولین ساعات حضورش در پایتخت اسپانیا به شدت مورد توجه قرار گرفت. آنها در مورد امباپه شکی نداشتند، اما چیزی که هواداران در روز معارفه نشان دادند در تاریخ باشگاه ثبت خواهد شد.

ارتباط رئال مادرید-آدیداس

رئال مادرید سال‌هاست که برند آدیداس را بر تن کرده است، به طور خاص و به طور مداوم از سال 1998. این یک پیوند دیرینه است و حقیقت این است که آدیداس بخشی از استراتژی ورزشی رئال مادرید محسوب می‌شود. همه قهرمانی‌های معاصر رئال در لیگ قهرمانان غیر از هفتمی با آدیداس رقم خورده‌اند.

اگرچه آدیداس تیم ملی آلمان را به نایکی باخت (قرارداد 100 میلیون یورویی) ولی بهترین تابستان ممکن را با موفقیت‌های اسپانیا و آرژانتین، در جام ملت‌های اروپا و کوپا آمه‌ریکا، همراه با قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان سپری کرده است. انتقال امباپه به رئال نیز دلیل بزرگ دیگر خوشحالی آدیداس است.

120 میلیون یورویی که رئال مادرید از این برند دریافت می‌کند یک توافق خوب و سودآور برای هر دو طرف است. بایرن، یووه، یونایتد و آرسنال از جمله تیم‌های بزرگ دیگری هستند که با این شرکت آلمانی قرارداد دارند.

در آدیداس معتقدند تأثیر امباپه فوری بوده و فروش پیراهن رئال 5 برابر شده است. صحبت از چهار میلیون پیراهن در هر فصل است. ارقامی که کاملا به واقعیت نزدیک خواهند بود.

ماه‌ها پیش، مانوئل چاکن، مدیر حفاظت از برند آدیداس، در انجمنی که در بارسلونا برگزار شد، اظهار داشت که در فروشگاه آدیداس در گران ویا مادرید، فروش در روزهای مسابقه در برنابئو 76 درصد افزایش می‌یابد. حال باید دید که فروشگاه جدید برنابئو با امباپه در روز بازی خانگی چه دستاوردی دارد. روزهای درخشان و رویایی برای رئال و آدیداس در راه‌اند.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما