شناسهٔ خبر: 67767220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون تربیت و آموزش انتظامی استان کردستان:

برگزاري دومين دوره مسابقات مهارت آموزي سربازان وظيفه

صاحب‌خبر -
برگزاري دومين  دوره مسابقات مهارت آموزي سربازان وظيفه
خبرگزاری آریا_معاون تربیت و آموزش انتظامی از آغاز دومین دوره مسابقات مهارت آموزی سربازان وظیفه در ماه جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛سرهنگ مهدی دانش پور اظهار داشت:مسابقات مهارت آموزی با محوریت قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح و همکاری انتظامی استان ، سازمان آموزش فنی و حرفه ای و جمعیت هلال احمر در 20 رشته مهارتی طی 4 مرحله شهرستانی ، استانی ،سازمانی و کشوری برگزار می شود.
وی افزود:در این مسابقات تمامی کارکنان وظیفه که دارای مهارت هستند،پس از خود اظهاری در رشته های مشخص شده ثبت نام و در مراحل شهرستانی و استانی نفرات برتر پس از اخذ آزمون کتبی و مصاحبه انتخاب و به اردوی آماده سازی مسابقات سازمانی اعزام خواهند شد.
معاون تربیت و آموزش انتظامی کردستان گفت:مسابقات مرحله سازمانی به صورت کاملا عملی و پروژه محور برگزار و سه نفر برتر هر رشته مهارتی به مسابقات کشوری که در مهر ماه سال جاری بین تیم های آجا،سپاه، فراجا و ستاد کل برگزار می گردد، اعزام خواهند شد.
سرهنگ  دانش پور در پایان با اشاره به اهداء جوایز به نفرات برتر، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، ترویج فرهنگ مهارت آموزی،  افزایش انگیزه مهارت و خلاقیت، ایجاد نشاط و افزایش جذابیت دوره خدمت مقدس سربازی، شناسایی ،استعدادیابی و انتخاب افراد ماهر می باشد.

نظر شما