شناسهٔ خبر: 67767046 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره مصدوم آرسنال تور آمریکا را از دست داد

تاکه‌هیرو تومیاسو، مدافع آرسنال، به دلیل مصدومیت تور پیش فصل توپچی‌ها در آمریکا را از دست داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرسنال در تور پیش فصل خود در آمریکا به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، تاکه‌هیرو تومیاسو را در اختیار نخواهد داشت.

امروز، فهرست 26 نفره میکل آرتتا انتخاب شد و تومیاسو در کنار بازیکنانی مانند دکلان رایس، آرون رمزدیل، بوکایو ساکا، دیوید رایا و ویلیام سالیبا از این فهرست خط خورد.

حضور در یورو 2024 و کوپا آمه‌ریکا دلیل غیبت پنج بازیکن دیگر است، اما غیبت تومیاسو به دلیل مصدومیت است.

در بیانیه آرسنال که فهرست آن‌ها را اعلام کرده، آمده است: "کیه‌ران تیرنی به دلیل مصدومیت همسترینگ و تاکه‌یرو تومیاسو به دلیل مصدومیت زانو در لندن خواهند ماند تا زیر نظر کادر پزشکی باشگاه در مرکز آموزشی سوبها ریلتی تحت درمان قرار بگیرند."

2056509

تومیاسوی 25 ساله در آخرین بازی فصل 24-2023 مقابل اورتون گلزنی کرد و همچنین در آخرین بازی مقدماتی جام جهانی برای ژاپن در 11 ژوئن 2024 بازی کرد.

تومیاسو حتی هفته گذشته هم در تمرینات دیده شد اما به نظر می‌رسد که او به تازگی مصدوم شده و به اندازه کافی جدی بوده که تور پیش فصل آمریکا را به صورت کامل از دست بدهد.

آرتتا امیدوار است که تومیاسو بتواند در کنار گابریل ماگالائش، گابریل مارتینلی و کای هاورتز به تیم ملحق شود. توپچی‌ها تایید کرده‌اند که این سه نفر در تاریخ 25 جولای پس از مسابقات تدارکاتی آن‌ها که در هفته اول این ماه به پایان می‌رسد، به آمریکا سفر می‌کنند.

نظر شما